خادمی گفت: تا تاریخ هست خود را سرباز امیرالمومنین می دانیم و اجازه نخواهیم داد که دشمنان قسم خورده نظام به اهداف خود برسند و استکبار خوابش در مورد شکست انقلاب تا ابد تعبیر نخواهد شد.
کد خبر: ۸۹۷۹۷۸۰
|
۰۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار خادمی" از فرماندهان برجسته دوران دفاع مقدس در یادواره شهدای گردان آموزش تیپ امیرالمومنین (ع) ایلام که امشب در سالن شهدای ایلام برگزار شد، گفت: شهدای آموزش نقش بسیار مهمی در پیروزیهای دوران دفاع مقدس داشتند.

خادمی اظهار کرد: دشمنی که همه عالم ومستشاران شرقی و غربی وحامیانش تا دندان مسلح به سلاح و علم بودند اما مربیان ارزنده آموزش ما با داشته های خود رزمندگان را با تبادل تجربه و انتقال داشته ها، خلاهای بوجود آمده را پر کرده و با تلاش و کوشش و مطالعه منابع آموزشی را جبران می کردند.

وی در ادامه با اشاره به حوادث و اغتشاشات اخیر در کشور عنوان کرد: مردم و بسیجیان با رجوع به تاریخ اسلام و زمان حضرت امیر علیه السلام از حوادث درس عبرت بگیرند.

خادمی ابراز کرد: تا تاریخ هست خود را سرباز امیرالمومنین می دانیم و اجازه نخواهیم داد که دشمنان قسم خورده نظام به اهداف خود برسند.

وی خاطر نشان کرد: امروز غفلت از تاریخ و درخواب بودن بعضیها به ضرر آنها تمام خواهد شد.

این فرمانده نظامی تصریح کرد: همانطور که مقام معظم رهبری اشاره کردند "استکبار خوابش در مورد شکست انقلاب تا ابد تعبیر نخواهد شد

ارسال نظرات
آخرین اخبار