عضو هیات امنای موسسه روایت سیره شهدا:

عليرغم اقدامات خصمانه دشمنان حرکت انقلاب اسلامی پیش رونده است

خطیب توانمند کشوری گفت:ملت ایران تحمل اينكه در دولت جمهوري اسلامي بعضی از مسئولين زندگي اشرافيگيري همراه باحقوق نجومي اختلاس و پايمال شدن حق مظلوم را داشته باشند را ندارند.
کد خبر: ۸۹۷۹۷۷۴
|
۰۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۶

به گزارش خبرگزاري بسيج استان مركزي؛ حجت الاسلام ماندگاری عضو هیات امنای موسسه روایت سیره شهدا در مراسم دعاي ندبه مسجد سيد الشهداء اراك به روايتي از امام صادق (ع) اشاره كرد و افزود : آنهايي كه برعهد و پيمان خود با امام زمان ثابت قدم باشند اگر از دنيا هم بروند دروقت ظهور برميگردند و رجعت ميكنند.

وي در ادامه به آيه 24 سوره انفال اشاره كرد كه اي كساني كه ايمان اورديد اجابت كنيد دعوت خدا و رسول خدا را كه مايه حيات ذاتي انسان ميشود و در ادامه گفت : سه حيات براي موجودات زنده وجوددارد اول حيات نباتي كه همان درختان و گياهان ميباشند و دوم حيات حيواني كه برپايه غضب و شهوت بنا شده است كه انسان دراين حيات به حيوان شبيه است و سوم حيات انساني كه قران از ان به عنوان حيات طيبه نام برده است .

حجت الاسلام ماندگاري با بيان اينكه ما درجمهوري اسلامي دنبال حيات انساني كه همان حيات طيبه اسلامي است مي باشيم وعده اي از مردم ميگويند وضع زندگي غربيها خيلي از ما بهتره كه بايد بگوييم انها دنبال رشد نباتي و حيواني هستند و روابط نامشروع و فرزندان از اين طريق ثمره اين حيات انها ميباشد.

وي در ادامه با اشاره به 3 مرحله ازمنتظران امام زمان (عج) گفت :منتظران حقیقی ابتدا بايد پذيرنده اسلام و ولايت باشد در مرحله بعد رزمنده دستورات اسلام باشند و  فرمانده و الگو براي اجراي دستورات اسلام باشند .

ماندگاري درادامه لازمه حيات انساني را داشتن اسلام دانست و همه مردم اسلام بخواهند وهمه مسئولين بخواهند كه اسلام پياده شود ولي ايا بعضی مسئولين اسلام را پياده ميكنند؟ علت اينكه مردم با راي خود انها را انتخاب كردند وبايد پرسيد چرا مطالبات مردم از مسئولين در رابطه با معيشت است نه اسلام درحالي كه مردم بايد بخواهند كه چرا بعضی مسئولين و مديران خلاف اسلام عمل ميكنند و كساني كه منتظر امام زمان (عج) هستند اگر در جامعه بي ديني بي حيايي حرام خواري و اختلاس ديدند فرياد بزنند .

وي همچنين به اعتراضات اخير اشاره كرد و گفت : اصل اعتراض و مطالبات كار درستي است ولي دشمن با موج سواري خود درون معترضين وارد شد تا به اهداف خود برسد ولي مردم متوجه حيله دشمن شدند و صف خود را از انان كنارزدندو قطعا مردم ما مخالف اين هستند كه در نظام جمهوري اسلامي بعضی مسولين و مديران زندگي همراه با اشرافيگري اختلاس حقوق نجومي و پايمال شدن حقوق كارگران داشته باشند واين بخاطر اين است كه بخشي از مردم و مسئولين مجاهدت نميكنند .

حجت الاسلام ماندگاري در ادامه كارهاي عبادي و مذهبي مردم را خوب دانست و گفت : ولي هرموقع امارطلاق پايين امد و يا بازاريان انصاف به خرج دادند و هرموقع در ادارات كار مردم بدون پارتي بازي حل شد ان موقع اسلام برپا شده است وانتقادي به صدا و سيما داشت كه برنامه هاي انان مغاير شئونات اسلامي است سريالي پخش ميكنند كه رابطه هاي اعضاي خانواده ها را به هم ميريزد و توليدات موسيقي وجود دارد كه زيبنده صدا وسيماي جمهوري اسلامي نيست.

عضو هیات امنای موسسه روایت سیره شهدا در پايان  با اشاره به اينكه قراراست جامعه نظام و دولت اسلامي ما براي همه مسلمانان و ازاديخواهان الگوي مجاهدت امنيت و غيرت وعدالت باشيم و تا اين اتفاق نيفتد به ظهورمنجر نميشود ولي با تمام اين كمبودها و اقدامات خصمانه دشمنان داخلي و خارجي عليه كشورمان در اين مدت 40سال حرکت انقلاب اسلامی با ثبات و پیش رونده است.

ارسال نظرات