امام جمعه مرند در خطبه های نمازجمعه این شهرستان، با بیان اینکه دشمنان به دنبال بدبین کردن مردم نسبت به انقلاب اسلامی هستند، گفت: دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران باید به نسل جدید معرفی و تبیین شود.
کد خبر: ۸۹۷۹۷۶۹
|
۰۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام علی نعمت زاده بر ضرورت عملی کردن آموزه های اسلامی تاکید و اظهار کرد: مشکلات زیادی در جامعه داریم اما باید با عمل کردن به شعارها، اسلام را به معنای واقعی پیاده کنیم زیرا که هر کوتاهی که در این نظام صورت بگیرد به نام اسلام و انقلاب اسلامی خواهد بود.
وی با گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران ادامه داد: مراسم سالروز ورود امام خمینی(ره) به میهن اسلامی با حضور ححت الاسلام والمسلمین آل هاشم نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی در مرند برگزار می شود.
حجت الاسلام نعمت زاده افزود: یادواره 12 شهید روحانی مرند نیز با حضور و سخنرانی امام جمعه تبریز چهارشنبه شب در حسینیه امام خمینی(ره) برگزار خواهد شد.
وی همچنین با گرامیداشت سالروز ورود امام راحل به ایران اظهارکرد: استکبار، توطئه های زیادی علیه امام راحل و انقلاب اسلامی در سر داشتند اما مکر آن ها به خودشان بازگشت و با بازگشت ایشان به ایران، انقلاب اسلامی مردم ایران به پیروزی نهایی رسید.
امام جمعه مرند خاطرنشان کرد: امام خمینی(ره) به قدرت مردم باور داشت و با حمایت مردم، نام اسلام را در جهان زنده کرد.
حجت الاسلام نعمت زاده تاکید کرد: انقلاب اسلامی ایران به 40 سالگی می رسد و جشن دهه فجر امسال با رنگ و بوی دیگری برگزار خواهد شد.
وی اظهارکرد: انقلاب اسلامی ایران، جهت تاریخ جهان را تغییر داد و مردم با عزت ایران یک تنه در برابر استکبار ایستادگی کردند.
حجت الاسلام نعمت زاده همچنین با تقدیر از رییس قوه قضاییه آیت الله آملی لاریجانی که اعلام کرد هر قاضی به دنبال فساد باشد نام و تصویرش را به مردم معرفی می کنیم، گفت: این اقدام باید زودتر انجام می شد.
امام جمعه مرند در پایان به رزمایش اخیر ارتش اشاره کرد و گفت: این رزمایش، اقتدار و قدرت نمایی ایران در منطقه بود و به برخی کشورهای همسایه اعلام کرد در کنار جمهوری اسلامی ایران باشند.

ارسال نظرات