خبرهای داغ:
امام جمعه هریس در خطبه های نمازجمعه این شهرستان بر ضرورت بیان دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی ایران به منظور تقویت اعتماد به نفس ملی در مواجهه با خطرات و چالش های فراوان کنونی تاکید کرد.
کد خبر: ۸۹۷۹۷۶۶
|
۰۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۱

به گزارش خبرگزازی بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام قهرمان احمدی، مهمترین دستاورد داخلی انقلاب اسلامی را تشکیل حکومت دینی در قالب جمهوری اسلامی دانست و گفت: وجه تمایز بارز دیگر این انقلاب، آشکار ساختن ظرفیت های بیکران عقیدتی اسلامی برای استقرار نظام مردم سالاری دینی در ایران است.
وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران موجب حاکمیت مردم برسرنوشت خودشان شد، گفت: انقلاب اسلامی ایران شعار نه شرقی،نه غربی را مطرح کرد و به آن دست یافت.
حجت الاسلام احمدی بزرگترین دستاورد نهضت حضرت امام خمینی(ره) را بیداری ملت ها بیان کرد و گفت: انقلاب اسلامی برخلاف انقلاب های مارکسیستی و کمونیستی مادی نبود بلکه اهداف عالیه آن برگرفته از نهضت و حرکت پیامبر گرامی اسلام بود.
وی با بیان اینکه هدف انقلاب اسلامی رها کردن انسانها از قید و بند بندگی و هدایت آن ها به سمت اهداف متعالی است، گفت: هرگاه دشمن چنگ و دندان علیه ملت ایران نشان داده مردم ما متحدتر شده اند .
حجت الاسلام احمدی خاطرنشان کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران هر زمان دشمنان از طریق جنگ، فشار سیاسی، تحریم و محاصره اقتصادی درصدد آسبب زدن به انقلاب بودند تمام اختلافات جزیی درمیان ملت ایران برطرف شد و یکپارچه در برابر مشکلات ایستادگی کرده اند.
وی با بیان اینکه فلسطین همچنان مسئله اول جهان اسلام است، گفت: جمهوری اسلامی ایران در طول چهل سال گذشته همواره فلسطین را دراولویت قرارداده و اجازه نداده که غرب و عمال منطقه ای آن قبله اول مسلمانان را اشغال کنند زیرا که هر گونه سهل انگاری در مقابل اشغالگران صهیونیستی، آن ها را مقابل مسلمانان گستاخ ترکرده و سبب می شود تا به کشتار و سرکوب ادامه دهند.
امام جمعه هریس امیدواری و آرامش را لازمه حل مشکلات کنونی کشور دانست و با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری گفت: امروز هیچ کس در کشور مدعی نیست مشکلی وجود ندارد، اما شیوه و روش برخورد ما در چنین فضایی از اهمیت بسیاری برخورداراست ون باید با حاشیه سازی مشکلات را افزایش داده و ذهن ها را متفرق کرد.
وی تاکید کرد: با تمرکز و همگرایی و تعامل باید بدنبال اتخاذ راهکار مناسب برای حل این مشکلات بود.
حجت الاسلام احمدی به سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اشاره ای کرد و گفت: انقلاب اسلامی ایران به دهه چهارم ورود پیدا کرده و به بلوغ رسیده است.

ارسال نظرات