خبرهای داغ:
امام جمعه بهار تأکید کرد

ضرورت تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی طی ایام الله هه فجر

امام جمعه بهار با تأکید بر تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی طی ایام الله هه فجر گفت: دستاوردهای ناملموس انقلاب بسیار است که از آن جمله می‌توان به فرهنگ و معارف اسلامی و اهل بیت(ع)، قرآن و تعالیم دینی و رواج اخلاق اسلامی و... اشاره کرد.
کد خبر: ۸۹۷۹۷۳۹
|
۰۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۴

ضرورت تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی طی ایام الله هه فجربه گزارش خبرگزاری بسیج از بهار، حجت‌الاسلام حبیب‌الله حاتم نیا در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر بهار اظهار داشت: دنیا هر چه دارد از پیامبر(ص) و اهل بیت(ع) و مکتب و قرآن است و بدون اینها دنیا گمراه است.

وی به شهادت حضرت زهرا(س)اشاره کرد و گفت: حضرت زهرا (س) الگوی به تمام معنای یک انسان کامل است که در دفاع از ولایت بی نظیر بود و باید همگان این بانوی نمونه را الگوی خود قرار دهند.

امام جمعه بهار با اشاره به مصادف بودن ایام فاطمیه و دهه مبارک فجر ادامه داد: انقلاب اسلامی به رهبری امام امت و پشتیبانی ملت به پیروزی رسید و امروز همگان باید از دستاوردهای انقلاب پاسداری کنیم.

وی با بیان اینکه همه ما باید شاکر انقلاب باشیم، گفت: بعد از حادثه ظهور اسلام در تاریخ هیچ حادثه ای به عظمت انقلاب رخ نداده است و دشمنان از اسم انقلاب وحشت دارند.

حاتم نیا با تأکید بر تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی طی ایام الله هه فجر تصریح کرد: دستاوردهای ناملموس انقلاب بسیار است که از آن جمله می‌توان به فرهنگ و معارف اسلامی و اهل بیت(ع)، قرآن و تعالیم دینی و رواج اخلاق اسلامی، عمومی شدن فرهنگ دینداری، ارتقا فرهنگ شهروندی، انسانیت، خانواده، عفاف، حیا، ادب، حرمت والدین در انقلاب اسلامی اشاره کرد.

وی با بیان اینکه انقلاب ما هدیه الهی است که باید قدردان آن باشیم،عنوان کرد: امروز انقلاب ما به سایر کشورها در حال صادر شدن است و تفکر انقلابی گری در جهان حاکم شده و امروز ترس دشمنان نیز از تفکر انقلابی گری ملت‌ها به ویژه ملت ایران اسلامی است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات