امام جمعه هرات:

برای پیشگیری از تهاجم فرهنگی باید فضای مجازی مدیریت و کنترل شود

جعفری به اهتمام مقام معظم رهبری به فضای مجازی اشاره و اظهار داشت: مقام معظم رهبری فرموده است اگر من امروز رهبر انقلاب نبودم حتماً رئیس فضای مجازی کشور می‌شدم که این اهمیت فضای مجازی را برای مقام معظم رهبری نشان می‌دهد.
کد خبر: ۸۹۷۹۷۳۶
|
۰۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از خاتم، خطیب نماز جمعه هرات در خطبه های این هفته در جمع نمازگزاران تقوا را بهترین و مهمترین سفارش از طرف خدواند برای بندگان عنوان کرد.

حجت الاسلام محمد علی جعفری گفت: راه پناه بردن به خدا از شر شیطان مخفی شدن در سنگر تقوا است.

وی با گرامیداشت فرارسیدن ایام فاطمیه و شهادت حضرت فاطمه زهرا (س( اظهار داشت: حضرت فاطمه الزهرا سلام الله علیها در راه اعتلای پرچم لااله الا الله و مکتب محمد رسول الله (س) و همچنین مذهب علی ولی الله به شهادت رسید.

امام جمعه هرات در ادامه با اشاره به توصیه های مقام معظم رهبری به جوانان مستند ساز گفت: رهبری پنج توصیه به جوان مستند ساز داشتند که شرط مهم و اساسی را در ساخت یک مستند را، انقلابی بودن افراد عنوان کرند.

وی افزود: جوانانی که در کار ساخت مستند قدم برمیدارند باید بتوانند با استفاده از هنر، وقایع انقلاب را به درستی تبیین و در جهت نقد منصفانه و دلسورانه گام بردارند.

جعفری به اهتمام مقام معظم رهبری به فضای مجازی اشاره و خاطر نشان کرد: مقام معظم رهبری فرموده است اگر من امروز رهبر انقلاب نبودم حتماً رئیس فضای مجازی کشور می‌شدم که این اهمیت فضای مجازی را برای مقام معظم رهبری نشان می‌دهد.

خطیب نماز جمعه هرات افزود: نکته ی بسیار جالب در کلمات رهبر معظم انقلاب این بود که حوزه فضای مجازی به اندازه ی انقلاب اسلامی اهمیت دارد.

امام جمعه هرات اظهار داشت: باید فضای مجازی رامدیریت کرد و کنترل آن را در دست گرفت و از برخوردهای انفعالی پرهیز کرد.

وی افزود: برای پیشگیری از تهاجم فرهنگی باید فضای مجازی مدیریت و کنترل شود.

جعفری در بخشی از سخنانش با اشاره به حماسه ششم بهمن سال ۶۰ آمل گفت: حماسه مردم آمل به عنوان قهرمانان پیروزی در تقویت تاریخ ثبت و ضبط شده است.

خطیب نماز جمعه هرات با گرامیداشت دهه فجر اظهار داشت: سالروز ورود معمار بزرگ انقلاب به کشور یادآور هنگامه ای سرنوشت ساز و رویدادی مهم است که روحیه مقاومت و انگیزه مبارزاتی مردم را افزایش داد و زمینه ساز پیروزی انقلاب اسلامی شد.

حجت الاسلام جعفری در پایان به مناسبت های هفته جاری پرداخت.
ارسال نظرات