خبرهای داغ:
11 بهمن ماه؛

یادواره شهدای روستای بابان برگزار می‌شود

رئیس برگزاری ستاد یادواره شهدای روستای بابان از برگزاری پنجمین یادواره شهدای روستای بابان در 11 بهمن ماه سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۸۹۷۹۶۹۸
|
۰۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۲

یادواره شهدای روستای بابان برگزار می‌شودبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام علیرضا رسولی با اشاره به برگزاری یادواره شهدای روستای بابان اظهار داشت: همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهراء (س) و آغاز دهه مبارک فجر، یازدهم بهمن ماه پنجمین یادواره شهدای روستای بابان برگزار می شود .

وی ابراز داشت: برگزاری یادواره های شهدا یکی از رسالت های جامعه انقلابی است و نسل جوان امروز بیش از گذشته نیازمند آشنایی با راه و روش شهداست.

رئیس برگزاری ستاد یادواره شهدای روستای بابان افزود: دشمنان انقلاب اسلامی با تهاجم فرهنگی، نسل جوان را نشانه گرفته اند، تا آنان را از فرهنگ ایثار و شهادت دور کنند، اما برگزاری یادواره‌های شهدا بخشی از این تهاجم را خنثی خواهد کرد.

وی با اشاره به جایگاه ویژه فرهنگ ایثار و شهادت در طول تاریخ، گفت: همه دستاوردهای انقلاب اسلامی به برکت خون شهداست و ما باید، زنده نگه‌داشتن یاد و نام شهدا را سرلوحه کار خود قرار ‌دهیم.

رسولی ادامه داد: مردم روستای بابان مردمی ولایت مدار، انقلابی و مهمان نواز هستند که در بسیاری از عرصه های نظام جمهوری اسلامی ایران مانند انتخابات، راهپیمایی ها و نمازهای باشکوه جمعه حضور فعال و چشمگیری داشته و دارند.

وی اظهار داشت: افتخارات و کارنامه ی درخشان مردم این روستا در راه دفاع از میهن اسلامی و مبارزه با دشمن بعثی و تقدیم 10 شهید گلگون کفن، ده‌ها جانباز و رزمنده وایثارگر نمونه بارز این حضور بوده است.

رئیس برگزاری ستاد یادواره شهدای روستای بابان افزود: مردم این روستا همواره با حضور پرشور خود در برنامه‌ها و یادواره‌های شهدا ثابت کرده‌اند که قدردان فداکاری‌ و رشادت‌های شهدا هستند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات