گروه پزشکی بیمارستان فاطمه‌الزهرا(س) سپاه در کوهبنان مستقر می‌شود‌

رئیس بیمارستان فاطمه‌الزهرا(س) سپاه ثارالله استان کرمان گفت: از پنجشنبه آینده گروه پزشکی بیمارستان فاطمه‌الزهرا(س) سپاه ثارالله استان کرمان در منطقه زلزله‌زده کوهبنان مستقر می‌شود
کد خبر: ۸۹۷۹۶۶۹
|
۰۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان، علی مقدمی امروز در دیدار جمعی از خیران استان کرمان با حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی‌سلیمانی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان اظهار ‌داشت: در زلزله استان کرمانشاه، بیمارستان صحرایی چهار هفته در کرمانشاه دایر شد و خدمات درمانی خوبی ارائه شد.

وی با اشاره به اینکه آمادگی کامل برای ارائه خدمات درمانی در کوهبنان را داریم گفت: در کوهبنان با توجه به اینکه زیرساخت‌های کوهبنان دجار آسیب نشده بود بیمارستان صحرایی دایر نکردیم اما اقداماتی در حال انجام است.

رئیس بیمارستان فاطمه‌الزهرا(س) سپاه ثارالله استان کرمان خاطر‌نشان کرد: بیمارستان کوهبنان تازه تاسیس است و همه امکانات را دارد و ویزیت بیماران انجام می‌شود.

مقدمی با بیان اینکه هماهنگی‌هایی با دانشگاه علوم پزشکی برای ارائه خدمات درمانی به مردم زلزله‌زده کوهبنان انجام دادیم افزود: از پنجشنبه آینده گروه پزشکی بیمارستان فاطمه‌الزهرا(س) سپاه ثارالله استان کرمان در منطقه زلزله‌زده کوهبنان مستقر می‌شود.

وی با اشاره به اینکه هزینه‌های درمان زیاد است و نیازمند کمک خیرین در حوزه سلامت هستیم تصریح کرد: خدمات درمانی به مردم در مناطق زلزله‌زده رایگان انجام می‌شود.

 

ارسال نظرات