سردار غیب پرور در مراسم ملی سی و ششمین سالگرد واقعه ۶بهمن ۱۳۶۰ شهرستان آمل:
رییس سازمان بسیج مستضفعین با اشاره به اینکه ریشه های تاریخی و باورهای عمیق مردم آمل در تاریخ، مثال زدنی است، گفت: مسئولان باید استواری ملت را درک کنند.
کد خبر: ۸۹۷۹۶۶۳
|
۰۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار غلامحسین غیب پرور در سی و ششمین سالگرد واقعه تاریخی ششم بهمن ماه 1360 در شهرستان آمل که با حضور هزار ان نفر از مردم این شهرستان در مصلای بزرگ آمل برگزار شد،حضور یافته و سخنرانی نمود.

رییس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به این واقعه ماندگار گفت: رخداد ششم بهمن 60 ماندگار برای انقلاب اسلامی شد که به برکت حرکت غیورانه مردم آمل در تاریخ، ماندگار گردید.

وی، مشکل اصلی دشمن را عدم درک انقلاب دانسته و اظهار داشت: آن زمان که انقلاب به رهبری امام امت شکل گرفت، دشمنان نتوانستند امام عزیز ما را بفهمند، لذا به آن شخصیت آسمانی تشکیل واتیکان را پیشنهاد دادند.

سردار غیب پرور گفت: آن روزی که مردم در اقصی نقاط این سرزمین به خیابانها آمده و در دفاع از اسلام با رژیم پهلوی درگیر شدند، باز هم دشمن این مردم را نفهمید و درک نکرد.

وی با اشاره به هشت سال دفاع مقدس و مقاومت جانانه رزمندگان اسلام تصریح کرد: در دوران ترورها،مردم عزیز ما از اقشار و آحاد جامعه از کاسب تا پزشک و روحانی و دانشجو، همه ایستادند و دشمن را که به خیال واهی اش به دنبال خستگی مردم بود،شکست دادند.

جانشین فرمانده کل سپاه در امور بسیج با اشاره به طراحی آمریکا، منافقین و کمونیست ها در قضیه ششم بهمن آمل گفت: منافقین کور دل با ائتلاف جریان کمونیستی و امریکایی ها،اشتباه بزرگی مرتکب شده و تصور می کردند اشغال آمل، مقدمه ای برای تقسیم جای جای ایران خواهد بود و هیچ گاه نتوانستند غیرت و سلحشوری مردم آمل را بفهمند.

سردار غیب پرور به دین مداری کم نظیر مردم این شهرستان اشاره نموده و یادآور شد: یکی از دلایل مهمی که حکومت وقت مسیر حرکت امام رضا علیه السلام را تغییر داد آن بود که می دانست اگر قدوم مبارک امام رضا علیه السلام به مازندران برسد، آن چنان استقبالی خواهد شد که اثری از حکومت آنها نخواهد ماند.

وی در همین خصوص افزود: ریشه اعتقادی و باورهای عمیق مردم آمل در تاریخ مثال زدنی بوده و نقش آنها در پیروزی انقلاب نیز ستودنی است.

سردار غیب پرور ادامه داد: گردان های روح اله و یاسر با حضور جوانان مشتاق آمل، نقش بزرگی در دفاع مقدس داشتند که تا ابد در سینه ها خواهد ماند.

وی انتخاب شهر آمل را برای فتنه انگیزی منافقین و گروه های چپ اشتباهی بزرگ دانسته و تاکید کرد: اگر قائله ششم بهمن طولانی می شد، باز هم مردم آمل تا پای جان ایستادگی نموده و هیچ گاه مقابل دشمن سرخم نمی نمودند و این روحیه سلحشوری به برکت اسلام می باشد.

رییس سازمان بسیج مستضعفین با گرامی داشت آخرین شهید مدافع حرم در امل شهید مهدی قره محمدی گفت: جوانان ما در دفاع از حرم از هم سبقت می گیرند و هزاران کیلومتر آن سوی مرزهای جغرافیایی از انقلاب و دین دفاع می کنند تا اثبات کنند خط اسلام ناب کماکان مستمر است.

وی همچنین به حضور جانانه مردم در فتنه اخیر اشاره نموده و گفت: ملت ما با این ترقه بازی ها هیچ گاه از دینشان دست برنداشته و با حضور مثال زدنی خود، کماکان استوار و مقاوم هستند.

جانشین فرمانده کل سپاه در امور بسیج، دشمنان انقلاب را احمق خطاب کرده و تصریح کرد: از آنجا که جبهه استکبار هیچ گاه نتوانسته و نخواهد توانست امام،رهبری، مردم و این انقلاب عظیم را بفهمد، لذا بر طبل فتنه می کوبد و همواره توطئه می کند، حال آن که همیشه شکست خورده و خواهد خورد.

وی با اشاره به تنها گذاشتن امام علی علیه السلام در کوفه و امام حسین علیه السلام در واقعه عاشورا تاکید کرد: اگر مردمان امروز ما در عاشورای 61 حضور داشتند، هیچ گاه صحنه کربلا اتفاق نمی افتاد و از آنجا که ملت ما ملتی حسینی است، لذا همواره تا پای جان از انقلاب حمایت کرده و ایستاده است.

سردار غیب پرور گفت: ملت ایران به برکت انقلاب و اسلام، بیدار بوده و از هیچ کوششی در ماندگاری انقلاب دریغ نخواهد کرد.

وی با تاکید بر حفظ روحیه انقلابی اظهار داشت: در مسیر انقلاب،بایستی مجاهدت کرد چرا که به بیداری دشمن غافل، امیدی نیست و باید در این جبهه نور و در خاکریز این حقانیت با جبهه باطل جنگی تاریخی و تا تقابلی نهایی کرد تا حق به پیروزی قطعی برسد.

رییس سازمان بسیج مستضعفین، مکتب رسول الله و خط امام علی (ع) و آل او را حقیقت کامل خوانده و تاکید کرد: امروز تجلی اسلام حقیقی و ناب، انقلاب اسلامی است و در تداوم این راه نورانی، راهی جز ایستادگی و استواری نخواهد بود.

وی در پایان سخنان خود، خانواده معظم شهدا را حجت های الهی برای تداوم مسیر انقلاب دانسته و گفت: مسئولین باید استواری ملت را درک کنند چرا که این امت ثابت کرده است در تمام صحنه های مورد نیاز حضوری فعال و منسجم دارد و دولتمردان نیز بایستی به حضور مردم عزیز تعدی کرده و قدر این امت را بدانند.

ارسال نظرات