مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج اراک:
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج اراک گفت: همچنان که بارها مسئولین ما در خصوص امور دفاعی کشور هشدار داده‌اند و مصمم به این کار هستند به هیچ وجه بحث دفاعی ما قابل مذاکره نیست و استکبار این خیال را همیشه به گور خواهد برد.
کد خبر: ۸۹۷۹۶۵۹
|
۰۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۸

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ حجت‌الاسلام عبدی مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج اراک در جمع پاسداران و پایوران این یگان با تاکید بر اینکه بحث دفاعی به هیچ‌وجه قابل مذاکره نیست و نخواهد بود، گفت: استکبار این خیال را همیشه به گور خواهد برد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج اراک با اشاره به بحث برجام گفت: همچنان که بارها مسئولین ما در خصوص امور دفاعی کشور هشدار داده‌اند و مصمم به این کار هستند به هیچ وجه بحث دفاعی ما قابل مذاکره نیست و در آینده هم نخواهد  بود و استکبار این خیال را همیشه به گور خواهد برد.

وی در ادامه به حرف‌های برخی از افراد مبنی بر مذاکره افزود: آیا این‌ها نمی‌دانند که جهانخوران در کمین ایران انقلابی هستند و کدام عقل این را می پذیرد که ما امور دفاعی خود را سست کنیم و اهمیت ندهیم.

حجت‌الاسلام عبدی تصریح کرد: آنها اگر می‌خواهند صلح جهانی به خطر نیفتد، بروند سراغ رژیم غاصب اسرائیل که بزرگ‌‌ترین زرادخانه‌ها را در خاورمیانه دارد نه سراغ ایرا ن انقلابی.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج اراک با تاکید بر اینکه دولتمردان و مسئولین ما بدون هیچ گونه اغماضی جواب دندان‌شکنی در خصوص بحث دفاعی به استکبار بدهند، گفت: خواست ملت این است که اگر آمریکای جهانخوار از برجام خارج شد، مسئولین ما نیز جواب محکمی و عکس‌العمل مناسبی به آنان بدهند تا برای آنان درس عبرتی شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات