درنشست قشر بسیج مداحان و هیئات مذهبی عنوان شد؛

انقلاب اسلامی ایران تداوم قیام عاشوراحسینی است

رییس کانون مداحان وشاعران آیینی استان درجمع روسای هیئات مذهبی و مداحان گفت:انقلاب اسلامی ایران تداوم قیام عاشوراحسینی است.
کد خبر: ۸۹۷۹۶۵۷
|
۰۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۹

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری، نشست قشر بسیج مداحان و هیئات مذهبی با حضور جمعی از روسای هیئات مذهبی و مداحان در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی استان برگزارشد.

حمیدرضاتوسلی با گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی و تسلیت ایام فاطمیه گفت: دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی امسال مصادف با ایام فاطمیه است.

جانشین قشر بسیج مداحان استان به پیروی انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: حضرت امام خمینی(ره) با برافراشتن بیرق سرخ عاشورا و حمایت آحاد مردم ،رژیم شاهنشاهی وابسته به جهان غرب را سرنگون  و دست شیطان بزرگ و دشمنان مردم بزرگ ایران را قطع کرد.

وی به قدرت معنوی امام راحل اشاره کرد و ادامه داد: معمار کبیر انقلاب با قدرت معنوی، عاشورائیان به میدان آورد و با ایجاد جمهوری اسلامی معادلات جهان را بر هم زد و موجب بیداری جهان اسلام شد.

مدیراجرایی هیأت رزمندگان اسلام استان گفت: امام خمینی (ره) با تکیه بر آموزه‌های اسلام ناب محمدی صلی‌الله علیه و آله و سلم و الگوگیری از قیام عاشورا، انقلاب اسلامی ایران ایجاد کرد و با پیروزی انقلاب اسلامی پیام انقلاب اسلامی در سراسر عالم طنین‌ انداز شد.

توسلی افزود: دشمنان اسلام ناب و انقلاب اسلامی با صرف میلیاردها دلار، توطئه ها فراوانی برای برانداری جمهوری اسلامی ایران طراحی کردند ولی به فضل خدا با بصیرت مردم ولایتمدار و رهبری های الهی بنیانگذار جمهوری اسلامی و رهبر معظم انقلاب همه این توطئه ها با شکست مواجه شدند.

رییس کانون مداحان وشاعران آیینی استان اظهارداشت: انقلاب اسلامی ایران تداوم قیام عاشوراحسینی است و این انقلاب به یاری خدا زمینه ساز حکومت جهانی حضرت اباصالح المهدی( ارواحنا فداه) است.

مدیراجرایی هیأت رزمندگان اسلام استان گفت: هیئات مذهبی ، رزمندگان اسلام و بسیجیان ،مداحان و شاعران آیینی، برنامه های ایام فاطمیه و دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی را امسال در سطح استان با شکوهتر از سنوات گذشته برگزار خواهند کرد.  

  تلاوت آیات نورانی قرآن مجید ، تحلیل و بررسی اجمالی مسایل روز، اظهار نظر اعضا، اعلام برنامه های اجرایی هیئات در ایام فاطمیه و دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی و پاسخگویی به سوالات از دیگر برنامه های این نشست بود.

ارسال نظرات