فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: هدف از ایجاد بی‌نظمی، نا امیدی و سیاه نمایی در جامعه با ایجاد تنش و فتنه است.
کد خبر: ۸۹۷۹۶۵۶
|
۰۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۹

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی در مراسم تودیع و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خنداب ضمن تبریک به مناسبت ولادت حضرت زینب(س) با اشاره به اتفاقات و فتنه اخیر گفت: مبارزه با فتنه در قرآن به صراحت بیان شده است، فتنه از یکی از عوامل آزمایش بندگان مؤمن و غیر مؤمن در جامعه است.

وی با بیان اینکه سنت الهی پس از خلقت بشر، آزمودن پی در پی پنده است، گفت: کیفیت آزمون‌ها با توجه به استعدادها و توانمندی‌های فرد یا اجتماع است، هر امت که به خداوند نزدیک‌تر و اهداف الهی را جدی‌تر پیگیری کند آزمون سخت‌تری در پیش خواهد داشت.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی با اشاره به حدیثی از پیامبر(ص) که فرمود «از فتنه و آزمایش‌های آخرالزمان نگران نباشید چراکه موجب نابودی منافقان خواهد شد» گفت: آزمایش امت دارای قواعدی چون بحث پالایش جامعه از نیروهای فریبکار و ظالم، و برداشتن پرده از چهره منافقین و فاسقین خواهد شد.

سردار پاسدار کریمی گفت: هدف از ایجاد بی‌نظمی، نا امیدی و سیاه نمایی در جامعه با ایجاد تنش و فتنه است؛ فتنه یک شبه و به خودی خود به وجود نمی‌آید، این جریان با برنامه ریزی و سرمایه گذاری دشمن و با ایجاد ساختارهایی چون دو قطبی کردن جامعه، ایجاد سمن‌هایی برای تغیر فکر نخبگان، فشار از طریق تحریم اقتصادی و انواع نفوذ فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و... بوده است.

در پایان این مراسم از زحمات سرهنگ پاسدار روح‌افزا تقدیر و سرهنگ مهدی به عنوان فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج خنداب معارفه شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات