خبرهای داغ:
مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه کبودراهنگ از حضور 2هزار بسیجی در دوره آموزشی شورای پایگاه‌های بسیج شهرستان کبودراهنگ خبر داد.
کد خبر: ۸۹۷۹۶۴۵
|
۰۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۱

حضور 2هزار بسیجی در دوره آموزشی شورای پایگاه‌های بسیج کبودراهنگحجت الاسلام علیرضا علیجانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در کبودراهنگ اظهار داشت: دوره آموزشی شورای پایگاه‌های مقاومت بسیج شهرستان کبودراهنگ با حضور 2 هزار نفر از بسیجیان شهرستان برگزار شد.

وی افزود: این دوره که به نام شهید بزرگوار مدافع حرم شهید «محسن حججی» مزین بود در دو روز متوالی در بخش های مرکزی، گل تپه و شیرین سو شهرستان کبودراهنگ برگزار می‌شود.

مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه کبودراهنگ عنوان کرد: در این دوره که در روزهاى پنجم و ششم بهمن ماه برگزار می‌شود بسیجیان از کلاس های مختلف آموزشی و تخصصی از قبیل موضوعات قرآنی، فرهنگی اجتماعی، عقیدتی و نظارت، تعلیم و تربیت، بسیج سازندگی، عملیات، اطلاعات، بازرسی و فرماندهی بهره‌مند شدند.

وی افزود: هدف از برگزاری این دوره رشد و ارتقاء سطح علمی و معنوی و بصیرت افزایی و همچنین شبکه سازی در سطح بسیجیان ناحیه مقاومت بسیج سپاه ناحیه کبودراهنگ است.

علیجانی تصریح کرد: یک هزار و ۲۰۰ نفر بسیجی برادر و ۸۰۰ نفر بسیجی خواهر در این دوره فراخوانی شدند و از حضور اساتیدی چون امام جمعه شهرستان، فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ و سایر مربیان مجرب بهره مند شدند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات