مدیر کل صدا وسیمای مرکز زنجان:

افکار عمومی در مدیریت صحیح شهری تأثیربسزایی دارد

مدیریت درست افکار عمومی می تواند تأثیر بسزایی در مدیریت صحیح شهری و در نتیجه توسعه و آبادانی شهرها داشته باشد .
کد خبر: ۸۹۷۹۶۴۳
|
۰۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیر کل صدا وسیمای مرکز زنجان در نشست با شهردار و مدیران شهرداری زنجان با بیان اینکه  این جلسات و همفکری ها می تواند نقش بسزایی در توسعه ومدیریت شهری داشته باشد گفت: رسانه استانی تلاش می کند هم افزایی خوبی با شهرداری داشته باشد.

 صفری با اشاره به اینکه در حال حاضر بهترین جهاد در جامعه جلب رضایت مردم وحل مشکلات آنان است افزود: در حالی که معاندان نظام در فضای مجازی  ساختارهای رسمی نظام اسلامی را زیر سوال می برند ، بهترین خدمت این است که هر مسول بتواند با عملکرد خود مردم را نسبت به نظام اسلامی وحاکمیت خوش بین کند.

وی با اشاره به سختیها و تنگناهای موجود در حوزه مدیریت شهری، اظهار داشت: حوزه کاری رسانه ها بالاخص صداوسیما با مجموعه شهرداری ارتباط تنگاتنگی داشته و دارد چراکه مدیریت درست افکار عمومی می تواند تأثیر بسزایی در مدیریت صحیح شهری و در نتیجه توسعه و آبادانی شهرها داشته باشد .

مدیرکل صداوسیما مرکز زنجان تصریح کرد: یکی از مهمترین اقداماتی که رسانه استانی و شهرداری باید در کنار هم به آن توجه ویژه ای داشته باشند، موضوع جلب اعتماد عمومی به شهرداری است که در صورت تحقق این هدف ، مردم ضمن تحمل کاستی های موجود، همراه و همیار شهرداری در توسعه و آبادنی شهر ، خواهند بود .

صفری ایجاد امید و نشاط در جامعه در کنار بیان و پیگیری واقعیات و مشکلات مردم را جزء اهداف اصلی رسانه ملی و استانی عنوان کرده و اظهار داشت: پیگیری مطالبات به حق مردم به دور از سیاه نمایی یکی از مهمترین اولویت های رسانه استانی است .

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار