خبرهای داغ:
مسؤول بسیج فرهنگیان شاهرود از برگزاری یادواره شهدای فرهنگی شهرستان شاهرود به مناسبت دهه مبارک فجر خبر داد.
کد خبر: ۸۹۷۹۶۱۳
|
۰۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۳
ولی‌الله غلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با گرامیداشت دهه مبارک فجر و یاد و خاطره امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی و با اشاره به اجرای برنامه‌های متنوع توسط بسیج فرهنگیان شاهرود و بسطام در ایام‌الله دهه مبارک فجر اظهار کرد: دو برنامه شاخص بسیج فرهنگیان در دهه مبارک فجر برگزاری یادواره شهدا فرهنگی شهرستان و دیدار با دانش‌آموزان محروم و نیازمند شاهرود است.
وی افزود: یادواره شهدای فرهنگی شهرستان شاهرود چهاردهم بهمن‌ماه برگزار می‌شود و یاد و خاطره قریب ۵۰ شهید فرهنگی شهرستان شاهرود گرامی داشته می‌شود.
مسؤول بسیج فرهنگیان شاهرود خاطرنشان کرد: سرکشی از ۱۰ دانش‌آموز محروم و نیازمند شاهرودی با حضور رئیس آموزش و پرورش شهرستان از دیگر برنامه‌های شاخص بسیج فرهنگیان است که در دهه مبارک فجر اجرا می‌شود.
غلامی با اشاره به سایر برنامه‌ها گفت: دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران، غبارروبی گلزار مطهر شهدا، شرکت در نماز جمعه، برگزاری نشست بصیرتی با موضوع انقلاب اسلامی و دستاوردها، برگزاری مسابقات فرهنگی ورزشی با حضور فرهنگیان، برگزاری مسابقه مقاله‌نویسی، برگزاری جلسات حلقه‌های صالحین و جشن بزرگداشت این دهه از برنامه‌هایی است که در طول دهه مبارک فجر به همت بسیج فرهنگیان شاهرود و بسطام و حضور فرهنگیان بسیجی اجرا خواهد شد.
وی با بیان اینکه فرهنگیان از ابتدای انقلاب قشر اثرگذار در انقلاب اسلامی بوده و هستند، عنوان کرد: تربیت نسلی انقلابی و ولایی شاخص فرهنگیان ماست و این قشر از ابتدای انقلاب تاکنون تلاش کرده‌اند تا با تربیت نسل‌های آینده در تداوم و بقای انقلاب اسلامی اثرگذار و کوشا باشند و در این مسیر، چون شمع سوخته‌اند تا موجبات رشد همه‌جانبه انقلاب اسلامی را فراهم آورند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها