خبرهای داغ:
مربی آمادگی دفاعی بسیج دانش‌آموزی شاهرود از آغاز برگزاری مرحله دوم اردوی عملی درس آمادگی دفاعی دانش‌آموزان پایه دهم شاهرود خبر داد.
کد خبر: ۸۹۷۹۶۱۲
|
۰۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۰
رمضان‌علی شعبانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود اظهار کرد: مرحله دوم اردوی عملی درس آمادگی دفاعی دانش‌آموزان پایه دهم دبیرستان‌های پسرانه دوره دوم شاهرود با مدیریت بسیج دانش‌آموزی حوزه ایمان و همکاری آموزش و پرورش در محل دبیرستان‌ها آغاز شده است.
وی افزود: این مرحله به مدت 9 روز در حال برگزاری است که تعداد 554 نفر دانش‌آموز پسر متوسطه در هر روز 60 نفر از ساعت 7:45 تا 12:30 توسط مربیان مجرب بسیج و هلال‌احمر آموزش‌های لازم را فرامی‌گیرند.
مربی آمادگی دفاعی بسیج دانش‌آموزی حوزه ایمان خاطرنشان کرد: این برنامه با هدف تقویت بنیه دفاعی و افزایش سطح آگاهی‌های عمومی علمی و عملی دانش‌آموزان اجرا می‌شود.
شعبانی ادامه داد: این اردوها از اول بهمن‌ماه آغاز و تا 11 بهمن‌ماه ادامه دارد و سپاه و هلال‌احمر نیز در برگزاری این برنامه مشارکت دارند.
وی با اشاره به برنامه‌های اجرایی در این اردو گفت: آشنایی دانش‌آموزان با آرمان‌ها و سیره شهدا، امداد و کمک‌های اولیه، مهارت‌های رزم انفرادی، تخمین مسافت و جهت‌یابی از کلاس‌های برگزارشده در این دوره است.
مربی آمادگی دفاعی بسیج دانش‌آموزی حوزه ایمان با اشاره به اینکه در پایان این دوره عملی 8 نمره اردوی عملی درس آمادگی دفاعی برای دانش‌آموزان منظور می‌شود، افزود: علاوه بر آن 12 نمره دیگر را دانش‌آموز در امتحان کتبی نوبت اول درس آمادگی دفاعی کسب کرده است که با جمع این دو، نمره درس آمادگی دفاعی دانش‌آموز در کارنامه لحاظ می‌شود.
اردوی عملی درس آمادگی دفاعی در مدارس دخترانه شاهرود نیز در حال برگزاری است و در بخش بسطام و بیارجمند نیز این اردوی عملی اجرا می‌شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها