خبرهای داغ:
مدیر حوزه علمیه استان سمنان از سفر یک‌روزه رئیس مرکز ارتباطات و بین‌الملل حوزه‌های علمیه کشور، به این استان خبر داد.
کد خبر: ۸۹۷۹۶۰۹
|
۰۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید علی مهدی نژاد در گفت‌وگو با خبرنگاران، با اشاره به سفر یک‌روزه رئیس مرکز ارتباطات و بین‌الملل حوزه‌های علمیه کشور به سمنان، اظهار داشت: حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید مفید حسینی کوهساری، رئیس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل حوزه‌های علمیه کشور و مدیرعامل خبرگزاری رسمی حوزه به استان سمنان سفر می‌کند.

مدیر حوزه علمیه استان سمنان، زمان سفر حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسینی کوهساری، به سمنان را روز یکشنبه 15 بهمن‌ماه اعلام کرد و افزود: برنامه‌های متنوع و متعددی برای سفر رئیس مرکز ارتباطات و بین‌الملل حوزه‌های علمیه کشور به استان سمنان پیش‌بینی‌شده است.

وی افزود: حضور در جشن انقلاب ویژه طلاب و روحانیون سمنان، دیدار با آیت‌الله سید محمد شاهچراغی نماینده ولی‌فقیه و رئیس شورای حوزه علمیه استان، بازدید و سرکشی از دفتر خبرگزاری حوزه در استان سمنان و دیدار با خانواده شهید طلبه در شهرستان سمنان ازجمله برنامه‌های رئیس مرکز ارتباطات و بین‌الملل حوزه‌های علمیه کشور در سفر به سمنان است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مهدی نژاد با اشاره به محوری‌ترین برنامه رئیس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل حوزه‌های علمیه کشور در سفر به استان سمنان، خاطرنشان کرد: سخنرانی در ویژه‌برنامه دهه فجر با موضوع «بازتاب انقلاب اسلامی در عرصه بین‌الملل» در مسجد امام حسن مجتبی (ع) پامنار هم‌زمان با نماز مغرب و عشاء در مهدی‌شهر ازجمله برنامه‌های سفر رئیس مرکز ارتباطات و بین‌الملل حوزه‌های علمیه کشور به سمنان است.

وی افزود: ویژه‌برنامه دهه فجر با موضوع «بازتاب انقلاب اسلامی در عرصه بین‌المللی» با حضور گسترده طلاب و روحانیون، اصناف، بسیجیان، مدیران، ورزشکاران، عشایر، خانواده معظم شهدا و ایثارگران و قشرهای مختلف برگزار می‌شود.

مدیر حوزه علمیه استان سمنان گفت: شناسایی و بررسی ظرفیت‌های طلاب و روحانیون حوزه‌های علمیه استان سمنان در عرصه ارتباطات و بین‌الملل با حضور مدیر و شورای معاونین حوزه علمیه استان سمنان، از دیگر برنامه‌های حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسینی کوهساری، رئیس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل حوزه‌های علمیه کشور و مدیرعامل خبرگزاری رسمی حوزه در این سفر است.

وی تصریح کرد: ادای احترام به شهدای گمنام مسجد امام علی (ع) شهرک انقلاب مهدی‌شهر، دیدار با خانواده شهید خبرنگار مهدی‌شهری، دیدار و نشست صمیمی با طلاب و روحانیون خواهر و برادر شهرستان مهدی‌شهر از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی‌شده برای رئیس مرکز ارتباطات و بین‌الملل حوزه‌های علمیه کشور در سفر یک‌روزه به سمنان است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها