با حضور مسئولان استان همایش تجلیل از جانبازان 70 درصد استان سیستان وبلوچستان باهدف تکریم از جانبازان در کانون شهید عالی زاهدان برگزار شد
کد خبر: ۸۹۷۹۵۳۲
|
۰۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از زاهدان ، فرمانده سپاه سلمان استان در این همایش اظهار داشت: همایش تجلیل از جانبازان یک حرکت فرهنگی بمنظور تقدیر از بندگان خاص خداوند که برای حفظ کرامت انسانی و اسلام ناب محمدی جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند.

سردارمعروفی افزود: یکی از شهیدان جانبازاستان سردار محبعلی فارسی بودکه 26 سال ،اثرات ناشی از جنگ را تحمل کرد وسرانجام به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

وی تصریح کرد : همسران جانبازان  نیز جایگاهی کمتر از جانبازان ندارند، زیرا به تاسی از حضرت زینب (س) راه خود را که همان پرستاری از قهرمان جبهه و جنگ است ،انتخاب کردند.

وی خاطرنشان کرد : همایش تجلیل از جانبازان 70 درصد فرصتی برای ارج نهادن به مقام رفیع و جایگاه والای جانبازان و شهدا است .
 
وی ادامه داد: جانبازان به حضرت ابوالفضل (ع) اقتدا کردند چرا که بعد از معصومین الگویی بالاتر از این بزرگوار وجود ندارد که این الگوبردای در تک تک صحنه‌های هشت سال دفاع مقدس قابل مشاهده است.


استاندار سیستان و بلوچستان نیز در این مراسم اظهار داشت: برگزاری کنگره ملی شهدا یک حرکت ارزشمند در جهت پاسداشت مقام شهداء است، که نقش موثری در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه دارد.

محبی افزود: ویژه برنامه های مختلفی در قالب کنگره ملی شهدا در استان برگزار شده است و امیدواریم این حرکتها همچنان ادامه داشته باشد.
 
مدیر کل اداره اطلاعات استان نیز با اشاره به اینکه خداوند به جانبازان  مقامی بین رفتن و ماندن داده است ، گفت: جانبازان افرادی صبور هستند و در دفاع مقدس بر اساس تکلیف و اعتقادی که داشتند در میدان حق علیه باطل حضور پیدا کردند .
 
 
حق پرست با بیان اینکه صبوری، استقامت، ایثار و ایستادگی در راه ارزش های انقلاب از ویژگیهای جانبازان است ، افزود: رشادت جانبازان و رزمندگان  در هشت سال دفاع مقدس پیروزی ملت ایران در برابر سلطه گران و استکبار را فراهم کرده است.
 
 
ارسال نظرات