خبرهای داغ:
مدیرکل آموزش تخصصی جمعیت هلال احمر کشور تاکید کرد:
مدیرکل آموزش تخصصی جمعیت هلال احمر کشور گفت: ظرفیت های پزشکی کشورمان در مقایسه با کشورهای همسایه قابل رقابت است.
کد خبر: ۸۹۷۹۵۲۴
|
۰۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، مهراب شریفی در جلسه ای با هدف بررسی ظرفیت های جمعیت هلال شهرستان ماکو برای ارتقاء خدمات آموزشی، تخصصی و درمانی در محل فرمانداری ترتیب یافت، افزود: هزینه های درمانی پائین و توان علمی پزشکان ایرانی یکی از مهمترین مولفه هایی است که با توجه به آن می توان صنعت توریسم درمانی را در این شهرستان گسترش داد .

مدیرکل آموزش تخصصی جمعیت هلال احمر کشور با اشاره به هم مرزی شهرستان ماکو با کشور های ترکیه، ارمنستان و جمهوری خودمختار نخجوان بر لزوم ایجاد کلینیک تخصصی در زمینه توریست درمانی تاکید کرد.

وی تصریح کرد: مسئولین شهرستانی و استانی می توانند با ارائه توجیه های اقتصادی، سیاسی و فرهنگی و اشاره به ظرفیت های موجود از این امکانات برخوردار باشند.

محمودی اصل زاده مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان آذربایجان غربی نیز در این جلسه گفت:جمعیت هلال احمر شهرستان ماکو بعنوان یکی از موفق ترین جمعیت ها در استان آذربایجان غربی پتانسیل برخورداری از دانشگاه علمی و کاربردی، کلینیک تخصصی و اردوگاه آموزشی و فرهنگی را دارا است .

وی با اشاره به منابع و ظرفیت های موجود جمعیت هلال احمر در شهرستان ماکو اظهار کرد: اهتمام جدی شورای اجرایی جمعیت هلال احمر و خیرین در حل مسائل و مشکلات، ساختمان قدیمی بیمارستان قدس، فرودگاه و غیره از جمله پتانسیل هایی است که می توان در این شهرستان، دانشگاه علمی و کاربردی در حوزه امداد و نجات و مدیریت بحران ،کلینیک تخصصی و اردوگاه آموزشی و فرهنگی راه اندازی کرد.

شاهین علیزاده فرماندار ماکو نیز در این جلسه با استقبال از طرح ها و برنامه های جمعیت هلال احمر برای گسترش فعالیت های بشردوستانه و ارائه آموزش های لازم  بمنظور کاهش آسیب ها در سوانح و حوادث گفت: جمعیت هلال احمر در سوانح و حوادث نقش بسیار تاثیرگذاری ایفا می کند و این امر مهم بر هیچ نهاد و سازمانی پوشیده نیست.

ارسال نظرات