به همت روابط عمومی و تبلیغات سپاه سلماس جشنی به همین مناسبت در نمازخانه ستاد این سپاه با حضور پایوران و سربازان وظیفه برگزار گردید.
کد خبر: ۸۹۷۹۵۰۸
|
۰۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، حجت الاسلام سید نظری ضمن تبریک ولادت حضرت زینب و روز پرستار گفتند:هنگامى كه زينب (س) متولد شد، مادرش حضرت زهرا (س) او را نزد پدرش اميرالمؤ منين (ع) آورده و گفت : اين نوزاد را نامگذارى كنيد! حضرت فرمود: من از رسول خدا جلو نمى  افتم در اين ايام حضرت رسول اكرم (ص) در مسافرت بود. پس از مراجعت از سفر، اميرالمؤ منين على (ع) به آن حضرت عرض كرد: نامى را براى نوزاد انتخاب كنيد. رسول خدا (ص) فرمود: من بر پروردگارم سبقت نمى گيرم در اين هنگام جبرئيل (ع) فرود آمده و سلام خداوند را به پيامبر(ص) ابلاغ كرده و است. نام اين نوزاد را ((زينب )) بگذاريد! خداوند بزرگ اين نام را براى او بر برگزيده.

وی در ادامه خاطر نشان کردند:بعد مصایب و مشکلاتی راکه برآن حضرت وارد خواهد شد بازگوکرد. پیامبر اکرم گریست و فرمود : هرکس بر این دختر بگرید همانند کسی است که بر برادرانش حسن و حسین گریسته باشد.

سید نظری در قسمتی دیگر از سخنان خود به نقش پرستارکرده و گفتند:نقش پرستار نقش احیاگر و زنده‌کننده است آن عنصر و آن موجود فرشته‌گونی که بیمار را در واقع از مسیر طولانی و دشوارِ مرض و شدت آن عبور میدهد، عبارت است از پرستارکه زینب گونه در کنار تحمل همه سختی ها با جان و دل از بیماران مراقبت می نماید.

اگر پرستار دلسوز و مهربانی در کنار بیمار نباشد، گمان اینکه معالجه‌ی پزشک در آن بیمار تأثیری نبخشد، بسیار زیاد است..

در ادامه برنامه از حضار در این برنامه پذیرایی بعمل آمد.

 

 

ارسال نظرات