مسئول کانون بازنشستگان سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: دشمن هیچگاه دست از توطئه برنمی دارد، همانطور که امروزه شاهد هستیم که بعد از برجام به سراغ مسئله موشکی آمده اند.
کد خبر: ۸۹۷۹۵۰۱
|
۰۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، رسول سید تاج الدینی، امروز در همایش بازنشستگان سپاه میاندوآب با بیان اینکه پاسداری یک هویت و یک رسالت است که تمامی ندارد، اظهار کرد: رسالت پاسداری از انقلاب و دغدغه انقلاب و نظام داشتن و احساس مسئولیت در قبال نظام و انقلاب، بازنشستگی ندارد.

مسئول کانون بازنشستگان سپاه شهدای آذربایجان غربی با بیان اینکه مکتب ما الهام گرفته از سیره عاشورا، علوی و فاطمی است، افزود: این مکتب در مقابل مکتب زور و چپاول استکبار جهانی و آل سعودها که با دلارهای نفتی در منطقه، پادویی آمریکا را می کنند، قرار دارد.

وی گفت: مکتب ما، مکتب دین و اسلام و قرآن است و تا کفر است، اسلام نیز است و تا باطل وجود دارد، حق نیز هست.

سیدتاج الدینی با اشاره به دشمنی استکبار و دشمنان با انقلاب و نظام اسلامی، تصریح کرد: دشمن همواره به دنبال توطئه بوده و هیچگاه دست از توطئه برنمی دارد و بعد از مسئله هسته ای به سایر مسائل مانند موشکی گیر می دهند، همانطور که امروزه شاهد هستیم که بعد از برجام به سراغ مسئله موشکی آمده اند.

مسئول کانون بازنشستگان سپاه شهدای آذربایجان غربی اظهار کرد: اروپایی ها که بیشترین بهره وری اقتصادی را بعد از برجام داشته اند، اکنون روی صنایع دفاعی و موشکی ما دست گذاشته اند و بهانه های مختلف می آورند.

وی با بیان اینکه مسئولان باید هوشیار و آگاه باشند، افزود: تا بی دینی و کفر و نظام سلطه است، مبارزه ادامه دارد.

سید تاج الدینی در ادامه با اشاره به اینکه دشمن همواره به دنبال توطئه و فتنه انگیزی است، گفت: دشمنان در فتنه ۹۶ از اعتراضات به حق مردم برای دریافت مطالبات و حقوق خود، سو استفاده کردند و مسیر اعتراضات را عوض کرده و اصل و آرمان های نظام را نشانه گرفتند.

مسئول کانون بازنشستگان سپاه شهدای آذربایجان غربی با بیان اینکه مردم با مشاهده سواستفاده دشمنان و ضد انقلاب، صف خود را از اغتشاشگران جدا کردند، تصریح کرد: مردم ترک آذربایجان در فتنه ۹۶ بصیرت، هوشمندی و ولایتمداری خود را نشان دادند.

 

 

ارسال نظرات