خبرهای داغ:
در بازدید قائم مقام شهردار تبریز از نمایشگاه عطر یاس؛

هنرمندان نقش بسزایی در ترویج فرهنگ حجاب و عفاف دارد

نمایشگاه عطر یاس با موضوع «پوشش ایرانی، اسلامی» مقارن با روز با سعادت ولادت حضرت زینب(س) به همت امور بانوان و خانواده شهرداری در پارک بانوان شمس منطقه یک برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۷۹۴۸۵
|
۰۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، رسول موسایی در بازدید از این نمایشگاه ترویج فرهنگ حجاب و عفاف و ترغیب گروه های مختلف جامعه خصوصا جوانان را به استفاده از آن مورد تاکید قرار داده و اظهار داشت: ارائه الگوی مناسب و همچنین احیای پوشش مادران و زنان محجبه دیارمان که برگرفته از باورها، دین، فرهنگ و آداب و رسوم این منطقه بود باید در دستور کار قرار گیرد.

موسایی با تاکید بر آموزه های دینی در تاثیرگذاری فعالیت های مرتبط با حوزه عفاف و حجاب گفت: فعالان حوزه حجاب و عفاف در شهرداری و طراحان لباس با درک درست از مبانی نظری حجاب و عفاف گرد هم آمده اند و تاکید بر همه توانمندی ها و تجدید بیعت با ارزش های اسلامی از مهم ترین اهداف در این زمینه است.

وی افزود: هنر هنرمندان نقش بسزایی در ترویج فرهنگ حجاب و عفاف دارد چرا که بحث پوشش وابسته به عفت و حیا و از مسائل مرتبط با روح و نفس انسان هاست و باید در این زمینه به شکلی هنرمندانه اقدامات فرهنگی، آموزشی انجام شود.

قائم مقام شهردار تبریز در پایان بیان کرد: ایجاد هم افزایی فعالیت های حوزه حجاب و عفاف با استفاده از ظرفیت عامه مردم و شکل گیری تشکل های بانوان با حضور هنرمندان و کارآفرینان بانوی شهرمان، به ترویج، رشد و تعمیق فرهنگ اسلامی حجاب و عفاف کمک شایانی خواهد کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها