خبرهای داغ:
همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی؛

۲۱ کمیته برای اجرای باشکوه برنامه های دهه فجر در برخوار تشکیل شدند

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برخوار گفت:۲۱ کمیته و ۶ ستاد برگزاری باشکوه برنامه های ایام سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را در این شهرستان برعهده دارند.
کد خبر: ۸۹۷۹۴۶۱
|
۰۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از برخوار، مرتضی داوری درجلسه هماهنگی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی برخوار افزود: برگزاری شکوهمند آئین های دهه مبارک فجر از اهمیت خاصی برخوردار است و کمیته های اجرایی باید پا به پای مردم و مسئولان در این راستا نقش آفرینی کنند.

وی گفت: کمیته بسیج، امنیت وانتظامات،کمیته طرح و برنامه، فرهنگیان و دانش آموزی، دانشجویی، فرهنگی و هنری، زنان و خانواده، همیاری و تشکل های مردمی، ورزش و جوانان، قرآن، مساجدو تشکل های اسلامی، ایثارگران، روستا و عشایر از جمله کمیته های ستاد دهه فجر هستند.
داوری اظهار کرد:همچنین کمیته فضاسازی و تزئینات شهری، کمیته کارگری وکار آفرینی، کمیته کودک و نوجوان، کمیته تبلیغات و صوت، ارتباطات و اطلاع رسانی، حمل ونقل، روابط عمومی و دبیرخانه دیگر کمیته‌های ستاد دهه فجربرخوار هستند.
داوری تصریح کرد: ۶ ستاد فرعی در شهرهای دولت آباد، حبیب آباد، کمشچه، خورزوق ، دستگرد، سین و شاپورآباد در قالب ستاد بزرگداشت دهه فجر شهرستان برخوار مسئولیت پیش بینی و اجرای برنامه های دهه فجر را برعهده دارند.
وی افزود:شعار دهه فجر امسال سربلندی ملت ایران در پرتو جمهوری اسلامی ، اقتدار همه جانبه واقتصاد مقاومتی است.
فرمانده سپاه برخوار نیز در این جلسه با اشاره به اهمیت برگزاری برنامه های دهه فجر گفت: باید برنامه های دهه فجر امسال با کمیت و کیفیت بهتری برگزار شود.
سرهنگ پاسدار ‘ محمد شفیعی ‘ با قدردانی از حضور باصلابت و حماسی مردم در محکوم کردن ناآرامی های اخیر گفت: دشمن در اغوای گروه اندکی از افراد ناپخته و ایجاد ناآرامی درصدد ضربه زدن به نظام بود که مردم پس از این ناآرامی ها با حضور گسترده در راهپیمایی، مانع تحقق اهداف دشمنان شدند.
وی تصریح کرد: دشمنان تلاش می کنند تا مردم را از نظام اسلامی جدا کنند در این راستا باید تمام مسئولان ادارات به مشکلات مردم توجه کنند زیرا ما در مقابل مردم مسئولیت داریم و نباید در هیچ زمینه‌ای به دشمنان اجازه و فرصت نفوذ دهیم.
فرمانده سپاه برخوار بر لزوم تلاش همه دستگاه‌ها برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر برنامه‌های دهه مبارک فجر تاکید کرد و گفت: باید به دشمنان نظام ثابت کنیم که مردم تا پای جان به این نظام و انقلاب وفادارند.
شفیعی با اشاره به برنامه‌های سپاه در دهه فجر در برخوار گفت: کمیته های بسیج برای اجرای برنامه های دهه فجر فعال شدند.
وی، غبارروبی مزار شهدا، دیدار با خانواده معظم شهدا و دعوت از سخنرانان برای انتقال آرمان های انقلاب به دانش آموزان در مدارس را از جمله برنامه های دهه فجر در شهرستان برخوار اعلام کرد.

ارسال نظرات