خبرهای داغ:
مخترع بسیجی طبسی:

حرکت در مسیر علم وابستگی ما را به دیگران کم می کند

مخترع بسیجی خطاب به افراد متقاضی ثبت ایده و اختراع گفت: از کنار هر نیازی که احساس می شود به راحتی عبور نکنند وسعی کنیم تا با قدم برداشتن و حرکت در مسیر علم و اختراع وابستگی خود را به دیگران کمتر و حتی آنها را به خود وابسته کنیم.
کد خبر: ۸۹۷۹۴۴۶
|
۰۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۱

حمید رضا عبدالله زاده دانشجوی مهندسی مکانیک ساکن شهرستان طبس درگفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی با بیان اینکه تا کنون موفق به ثبت دو اختراع شدم افزود: اولین اختراع من کاسه دستشو مجهز به کنترل ارتفاع و بعدی در خصوص دستگاه های عابر بانک است.

وی ادامه داد: طرح من در زمینه عابر بانک این قابلیت را دارد که کارت هایی که توسط دستگاه عابر ضبط می شود بدون مراجعه به بانک تنها با ثبت اثر انگشت قابل دریافت هستند همچنین دستشویی که طراحی کردم این قابلیت را دارد تا متناسب با قد افراد تنظیم شود.

حرکت در مسیر علم وابستگی ما را به دیگران کم می کند

عبدالله زاده با بیان اینکه سعی دارم تا طرح هایی که ارائه می دهم در جهت رفع نیاز جامعه باشد اظهار داشت: در جشنواره که از سوی بسیج با عنوان جشنواره تخصصی اختراعات خراسان جنوبی در سال 1394 برگزار شد به عنوان نفر برتر شناخته شدم.

نخبه بسیجی با بیان اینکه تنها نهادی که بیش ترین حمایت را از من داشتند سازمان علمی بسیج است عنوان کرد: متاسفانه مسئولین استان ما از این گونه برنامه ها زیاد استقبال نمی کنند و توجه خاصی ندارند.

حرکت در مسیر علم وابستگی ما را به دیگران کم می کند

وی افزود: توصیه من به افراد متقاضی ثبت ایده و اختراع این است که از کنار هر نیازی که احساس می شود به راحتی عبور نکنند وسعی کنیم تا با قدم برداشتن و حرکت در مسیر علم و اختراع وابستگی خود را به دیگران کمتر و حتی آنها را به خود وابسته کنیم.

عبدالله زاده با اشاره به اینکه در استان ما پتانسیل زیاد وجود دارد بیان کرد: در استان مشکلاتی زیادی در بخش های صنعت، کشاورزی داریم که می توان متناسب با ظرفیت استان در جهت رفع این مشکلات اقدامات خوبی انجام داد.

حرکت در مسیر علم وابستگی ما را به دیگران کم می کند

ارسال نظرات
پر بیننده ها