خبرهای داغ:
فرمانده حوزه حضرت معصومه(س) صالح‌آباد شهرستان بهار:

وظیفه اصلی ما حضور در تمام صحنه‌های انقلاب و ولایتمدار بودن است

فرمانده حوزه حضرت معصومه(س) صالح‌آباد شهرستان بهار گفت: وظیفه اصلی ما، حضور در تمام صحنه های انقلاب، ولایتمدار بودن و داشتن بصیرت و تشخیص جبهه حق ازباطل است.
کد خبر: ۸۹۷۹۳۹۵
|
۰۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۸

وظیفه اصلی ما حضور در تمام صحنه‌های انقلاب و ولایتمدار بودن استطلایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار ضمن تبریک ایام الله دهه فجر اظهار داشت: امام خامنه‌ای (مدظله العالی) می‌فرمایند «دهه فجر مقطع رهایی ملت ایران است و خاطره دهه فجر بزرگ‌ترین خاطره ملت ما بعد از ورود اسلام به سرزمین ماست».

وی با اشاره به اهمیت این ایام و ضرورت گرامیداشت آن افزود: وظیفه اصلی ما، حضور در تمام صحنه های انقلاب، ولایتمدار بودن و داشتن بصیرت و تشخیص جبهه حق ازباطل است.

فرمانده حوزه حضرت معصومه(س) صالح‌آباد شهرستان بهار گفت: برای دهه فجر امسال حوزه حضرت معصومه(س) صالح‌آباد شهرستان بهار چندین عنوان برنامه در نظر گرفته شده که در طول ایام الله دهه فجر اجرایی خواهد شد.

وی ادامه داد: دیدار با خانواده معظم شهدا، عطرافشانی مزار مطهر شهدا، برگزاری نشست تربیت و تعالی و همایشی با موضوع گفتمان انقلاب از جمله این برنامه‌ها است.

طلایی یادآور شد: برگزاری نشست‌های روشنگری و بصیرت‌افزایی، مسابقات فرهنگی و ورزشی، حضور بسیجیان در نماز پرشکوه جمعه، برگزاری نشست فرهنگی با عنوان «مادران، پرچمداران مقابله با جنگ نرم» و برگزاری کارگاه آموزش مهارت‌های زندگی نیز از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده است.

وی عنوان کرد: برگزاری کارگاه با موضوع «راهی به سوی زندگی بهتر» و شرکت گسترده در راهپیمایی عظیم یوم الله 22 بهمن نیز از مهمترین برنامه های این حوزه در این دهه است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات