خبرهای داغ:
امام جمعه جاجرم در دیدار با جمعی از پرستاران شبکه بهداشت و درمان ضمن تبریک میلاد حضرت زینب و تبریک روز پرستار گفت: یکی از کارهای سخت و دشوار حرفه پرستاری است .
کد خبر: ۸۹۷۹۳۷۱
|
۰۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۰:۳۵

 

به گزارش خبر گزاری بسیج؛  امام جمعه شهرستان جاجرم در دیدار با جمعی از پرستاران شبکه بهداشت و درمان شهرستان و بیمارستان جوادالائمه (ع) ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت زینب و تبریک روز پرستار گفت: ما قادر نیستیم از زحمت و تلاش های شما عزیزان تقدیر و تشکر داشته باشیم اما وظیفه خود می دانیم که شما عزیزانی که در این منطقه محروم زحمت می کشید که علاوه بر درمان جسمی بیماران امراض روحی هم درمان می کنید تقدیر و تشکر کنیم.

وی با اشاره به وضعیت قدیم بیمارستان جاجرم ابراز داشت: در گذشته وضعیت درمانی مناسبی در شهرستان جاجرم وجود نداشت اما با پیگیری که شد بیمارستان راه افتاد و امکانات خوبی هم دارد که باعث خرسندی است.

حجت الاسلام موسوی یکی از کارهای سخت و دشوار را حرفه پرستاری دانست و افزود: با توجه به اینکه شما با بیماران سر و کار دارید و ممکن است این عزیزان به دلیل مشکلات و رنج بیماری که می برند اوقات تلخی کنند اما طوری رفتار کنید که مجذوب شما شوند و از این اوقات تلخی خود اظهار پشیمانی کنند.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری گفت: ما و شما در بدنه نظام اسلامی که کار می کنیم باید طوری رفتار کنیم که اگر کسی برای کاری به مجموعه ما وارد شد احساس کند که این مجموعه، یک مجموعه اسلامی است.

رئیس شورای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان جاجرم با اشاره به ویژگی های اخلاقی حضرت زینب(س) اظهار داشت: حضرت زینب در برابر آن همه سختی ها که دید گفت من جز زیبایی چیزی ندیدم.

وی با توصیه به پرستاران در جهت افزایش حلم و بردباری خود نسبت به مشکلات و سختی های کار تصریح کرد: آدم های عاقبت به خیر، بدی ها را با خوبی ها جواب می دهند.

ملائکه سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان جاجرم ضمن تشکر و قدردانی از امام جمعه و تبریک ولادت حضرت زینب (س)گفت:  پرستاران  تمام سعی و تلاش خود برای خدمت به مردم در این منطقه محروم استفاده می کنند.

وی گفت: بدون شک تلاش و تعهد همه جانبه پرستاران گرامی در خدمت به بیماران و تسکین آلام آنان ،اجری عظیم و ماندگار به همراه دارد و دعای خیر التیام یافتگان بدرقه دستان این بزرگواران است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها