خبرهای داغ:
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان همدان خبر داد

شناسایی 200 پروژه در استان همدان برای واگذاری به بخش خصوصی

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان همدان با بیان اینکه در استان همدان طی دو سال گذشته 550 پروژه به بخش خصوصی واگذار شده است، گفت: علاوه بر این 200 پروژه در استان شناسایی شده که تا پایان سال بستر آن فراهم خواهد شد.
کد خبر: ۸۹۷۹۳۵۳
|
۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۷

شناسایی 200 پروژه در استان همدان برای واگذاری به بخش خصوصی به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سیداسکندر صیدایی  در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان همدان با تشریح  اقدامات صورت گرفته در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و با بیان اینکه واگذاری پروژه ها به بخش خصوص یک محور مهم در اقتصاد مقاومتی است، اظهار داشت: در این خصوص استان همدان توفیقات بسیاری کسب کرده است.

وی با بیان اینکه در سال 95 سهمیه استان در راستای  واگذاری پروژه های به بخش خصوص 66 پروژه بود، افزود: درسال گذشته 235 پروژه با مبلغ سرمایه گذاری 76 میلیارد تومانی به بخش خصوص واگذار شد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان همدان با بیان اینکه سهمیه استان همدا ن در واگذاری پروژه ها به بخش خصوص در سال 96 به تعداد 77 پروژه بود، عنوان کرد: تاکنون300 پروژه سازماندهی شده که عملکرد قابل قبول است.

وی با اشاره به اینکه در استان همدان طی دو سال گذشته 550 پروژه به بخش خصوصی واگذار شده است، یادآور شد: علاوه بر این 200 پروژه در استان شناسایی شده  که تا پایان سال بستر آن فراهم خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار