خبرهای داغ:
سپاه ناحیه بهبهان خبر داد :

برگزاری آموزش ضابطین قضایی بسیج در بهبهان

امنیت پایدار لازمه پیشرفت جامعه در ابعاد مختلف است.
کد خبر: ۸۹۷۹۳۴۴
|
۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۱

به گزارش روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج بهبهان، در روز چهارشنبه 96/11/04 آموزش ضابطین قضایی با حضور معاون محترم دادستان شهرستان بهبهان، فرماندهان، مسئولین و متولیان برگزار کننده گشت های محله محور بسیج در سالن فرهنگی این ناحیه برگزار شد.
فرمانده سپاه بهبهان در این رابطه گفت: شرط حرکت عظیم اسلامی برای یک ملت در درجه اول امنیت است، اگر سرمایه ای بخواهد بیاید, اگر پیشرفت فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و... داشته باشیم، شرط آن داشتن امنیت پایدار است و اگر این امنیت وجود نداشته باشد آسیب های اجتماعی، آسیب های سیاسی و... دامن گیر ما خواهد بود و مانع پیشرفت ما خواهد شد لذا باید تلاشمان بر امنیت پایدار باشد.
سرهنگ خیران پور در خصوص علاج ناامنی های اجتماعی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب افزود: ظرفیتی که در اختیار بسیج است و نیز توان بسیج می تواند مانع خیلی از ناامنی ها شود و در همین زمینه تدبیری که ریاست محترم سازمان بسیج با هماهنگی که در رأس با دادستان کل کشور، فرماندهی محترم انتظامی و وزیر کشور در خصوص راه اندازی گشت های محله محور بسیج داشته اند، ما را بر این داشت که با طرح در شورای تأمین شهرستان بهبهان، همانند سالهای اول انقلاب در جهت کمک به مردم و برقراری امنیت پایدار شهروندان اقدام کنیم.
ایشان در ادامه اذعان داشت: هم اکنون امنیت خوبی در سطح شهرستان برقرار است ولی در برخی از نقاط شهر ممکن است اتفاقات کوچکی رخ دهد و افرادی با انگیزه های مختلف دنبال دامن زدن به آنها و بزرگ نمایی کردن آن رخداد باشند تا در مردم احساس ناامنی بوجود بیاورند، لذا با هماهنگی های صورت گرفته و با هدف ایجاد امنیت و آرامش در جامعه بر آن شدیم دوره ضابطین قضایی را برای عزیزان بسیجی که شرایط حضور در گشت های محله محور را داشته باشند، برگزار کنیم تا با حیطه اختیارات خود آشنا شده و موارد قانونی را بدانند؛ گرچه بخشی از این وظایف در ابلاغیه های بسیج آمده است.
در ادامه این آموزش دکتر زندی معاون محترم دادستان شهرستان بهبهان، فراگیران را با تعاریف، موارد استنادی قانون و حیطه اختیارات ضابطین آشنا و توجیه نموده و در پایان به سوالات و ابهامات آنان پاسخ داد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها