خبرهای داغ:
مسئول بسیج جامعه پزشکی خراسان جنوبی گفت: طرح بیمارستان ثابت تخصصی 23 بهمن ماه سال جاری با همکاری بیمارستان خاتم الانبیا ء اسدیه و بسیج جامعه پزشکی اجرا می شود.
کد خبر: ۸۹۷۹۳۲۹
|
۰۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، در دیدار فرماندار درمیان با مسئول بسیج جامعه پزشکی استان خراسان جنوبی چگونگی برپایی بیمارستان ثابت تخصصی در شهرستان درمیان مورد بحث و گفت‌وگو قرار گرفت.

مسئول بسیج جامعه پزشکی خراسان جنوبی در این دیدار اظهار داشت: طرح بیمارستان ثابت تخصصی 23 بهمن ماه سال جاری با همکاری بیمارستان خاتم الانبیا ء اسدیه و بسیج جامعه پزشکی اجرا می شود.

دکتر محمدرضا فخر افزود:در برپایی این بیمارستان اکیپ پزشکی متشکل از تیم‌های تخصصی از جمله چشم، ارتوپدی و دندانپزشکی و غیره اعزام خواهند شد و در مدت 5 روز فعالیت به مردم شهرستان درمیان خدمات درمانی و دارویی رایگان ارائه  می دهند.

وی خاطرنشان کرد: برپایی بیمارستان در مناطق محروم از دو جنبه مورد توجه است که در وهله اول به منظور خدمت رسانی به محرومان و مستضعفان و در وهله دوم توجه به محرومان در روحیات پزشکان نیز بسیار موثر بوده و پزشکان بسیجی از این برنامه‌ها به صورت ویژه استقبال می‌کنند.

محمدبشیری‌زاده فرماندار درمیان نیز در این دیدار اظهار داشت: راه‌اندازی این بیمارستان در شهرستان مرزی درمیان خدمت ارزنده و ارزشمندی در راستای کمک به مردم محروم این منطقه می باشد.

وی افزود: شوراهای اسلامی و دهیاران سطح شهرستان این موضوع را در روستاها نیز اطلاع رسانی کنند چون خدمات بهداشتی و درمانی رایگان این بیمارستان بخش‌های مختلف شهری و روستایی را شامل می‌شود.

فرماندار درمیان خاطرنشان کرد: ارائه خدمات این چنینی هم برای خدمات دهنده تاثیرمثبت دارد و هم برای خدمات گیرنده و مهمتر از همه اینکه رضایت‌مندی مردم را به همراه دارد.

بشیری‌زاده یادآور شد: همکاری و هماهنگی همه ارگان‌های ذیربط در جهت اجرای موفق و هرچه بهتر این بیمارستان ضروری است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها