امام جمعه شاهرود در گردهمایی هیئت امنا مساجد شاهرود گفت: محوریت همه امور باید با مساجد باشد نه فقط نماز و عبادت بلکه مسائل فرهنگی و اجتماعی و اقتصادی.
کد خبر: ۸۹۷۹۳۲۲
|
۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت الاسلام والمسلمین عباس امینی در جمع هیئت امنای مساجد شاهرود که در مسجد حضرت ابوالفضل بین النهرین و به همت ستاد رسیدگی به امور مساجد شهرستان برگزار شد در سخنانی با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدا و گرامیداشت دهه مبارک فجر اظهار کرد: مساجد طبق خواسته امنا باید مهندسی شود و سازماندهی کلی مساجد شکل بگیرد.
وی افزود: مرکز رسیدگی به امور مساجد بدین جهت شروع به کار کرده است که کار آسانی هم نیست. این مرکز راهش این است که به کمک هیئت امنا هر اقدامی را انجام دهد.
امینی خاطر نشان کرد: شورای راهبردی رسیدگی به امور مساجد قصد دخالت در امور مساجد راندارد؛ این شورا قصد و نیتش کمک به بهبود امور مساجد است و رسیدگی به مطالبات مساجد.
وی با تاکید بر این نکته که با همه نقایصی که وجود دارد بازهم در مساجد ما زحمات بسیاری کشیده میشود و جای تقدیر و قدرانی دارد تصریح کرد: محوریت همه امور باید با مساجد باشد نه فقط نماز و عبادت بلکه مسائل فرهنگی واجتماعی و اقتصادی.
امام جمعه شاهرود با اشاره به تلاش بسیج در امر مسجد محوری اظهار کرد: بسیج در همه مراسمات و اردو‌های جهادی میخواهد مسجد محور باشد، پس ما باید به سمت هدف مشخصی حرکت کنیم و لذا تقاضای همکاری از همه شما عزیزان را خواستاریم.
محوریت همه امور باید با مساجد باشد
ارسال نظرات
پر بیننده ها