سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری بسیج با راه اندازی غرفه گردشگری تعالی بخش، در يازدهمين نمايشگاه بين المللي گردشگري و صنايع وابسته که در تهران برگزار می شود، حضور یافت.
کد خبر: ۸۹۷۹۳۲۰
|
۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۷

به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج، سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری بسیج با راه اندازی غرفه گردشگری تعالی بخش، در يازدهمين نمايشگاه بين المللي گردشگري و صنايع وابسته که در محل دائمي نمايشگاه هاي بين المللي تهران برگزار می شود، حضور یافته است.

گفتنی است، این نمایشگاه از 3 بهمن آغاز شده است و تا 6 بهمن ادامه دارد و سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری بسیج با حضور در این دوره از نمایشگاه، توانمندی و ظرفیت های بسیج برای گردشگری تعالی بخش را در معرض دید عموم قرار داده است.
شایان ذکر است، در طول سال قریب به 11 میلیون نفر از مردم در برنامه های اردویی، راهیان نور و گردشگری بسیج شرکت می کنند و این سازمان به در زمینه ایجاد بسترهای مناسب برای میزبانی از گردشگران، قدم های موثری را برداشته است که می توان به احداث اردوگاه های این سازمان در استان های کشور و همچنین امکانات ترابری زمینی و ریلی اشاره کرد.

به گزارش کوله بار، چهارصد و سی شرکت ایرانی، 70 شرکت خارجی و 21 کشور فعال در حوزه گردشگری در این دوره از نمایشگاه حضور دارند و در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه سفرا و رایزنان فرهنگی 30 کشور شرکت داشتند که محل برگزاری این نمایشگاه، در نمایشگاه بین المللی تهران واقع در بزرگراه چمران است و علاقمندان می توانند تا تاریخ جمعه 6 بهمن ماه، از ساعت 9 صبح تا 18 عصر به این نمایشگاه مراجعه نمایند.

ارسال نظرات