خبرهای داغ:
جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند:

المان میدان امام زیبنده شهر نیست

جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند با طرح گلایه ای گفت: هر سال در مجموعه میدان امام برنامه 12 بهمن اجرا می شود ولی المان میدان امام هیچ گونه سنخیتی ندارد که نیاز است خیلی از متولیان همراه شوند که المانی ایجاد شود که زیبنده شهر باشد .
کد خبر: ۸۹۷۹۲۵۳
|
۰۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۴

عبدالرضا حیدری جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند با بیان اینکه برنامه های روز ۱۲ بهمن که هر ساله در میدان امام برگزار می شود و هر ساله هماهنگی و همکاری تمام سازمان ها و ادارات را داریم گفت: امسال هم به همین صورت خواهد بود.


حیدری در مورد برنامه های اجرایی روز دوازده بهمن اذعان کرد: این مراسم در ساعت۹صبح دوازده بهمن در میدان امام شروع می شود و سخنران این مراسم حاج آقا عبادی نماینده ولی فقیه خواهند بود.


وی در ادامه اظهار کرد: در حوزه شهرداری بحث شستشوی میدان و برق مجموعه میدان و حضور آتش نشانی را باید داشته باشیم.
وی با اشاره به اینکه چاپ و نصب بنر در میدان از دیگر اقداماتی است که باید انجام شود تصریح کرد: ریسه بندی میدان که از ضروریات است.


جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند افزود: دعوت از خانواده شهدا و پیش بینی تمثال شهدا از اقداماتی است که سازمان بنیاد شهید باید زحمت اجرای آن را بکشد. تمهیدات ترافیکی و امنیتی را طبق روال قسمت ناجا و پلیس راهور بر عهده خواهند داشت.


وی بیان کرد: با توجه به بحث تکریم پرچم جمهوری اسلامی یک برنامه نمادینی در بین مراسم خواهیم داشت که پرچم جمهوری اسلامی به صورت نمادین وارد میدان خواهند شد و در کنار مراسم توسط تعدادی از بسیجیان حمل خواهد شد.


حیدری با اشاره به اینکه ایام دهه فجر مقارن با دهه فاطمیه است برنامه پرچم را داریم اذعان کرد: پذیرایی مراسم را که حدود ۴۰۰۰ نفر پیش بینی کردیم اصناف بر عهده دارند.


جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند گفت: پوشش رسانه ای و اطلاع رسانی چند روز قبل و روز مراسم را صداو سیما خواهند داشت. دعوت نامه از ادارات شهرستان، نمایندگان و مسئولین را نمایندگان شهرستان ها که در جلسه هستند مد نظر داشته باشند.


وی عنوان کرد: رژه موتوری یکی از برنامه های است که در پایان مراسم داریم. مانند سنوات قبل در پایان مراسم برنامه نمایشی اجرا خواهد شد.


حیدری با بیان اینکه ما گلایه ای داریم گفت: هر سال در مجموعه میدان امام این برنامه اجرا می شود ولی المان میدان امام هیچ گونه سنخیتی ندارد که نیاز است خیلی از متولیان همراه شوند که المانی ایجاد شود که زیبنده شهر باشد .

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار