خبرهای داغ:
به همت موسسه فرهنگی بین الحرمین

برگزاری کارگاه آشنایی با شخصیت حضرت زینب (س) در شاهرود

بمناسبت میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار کارگاه آموزشی آشنایی با شخصیت حضرت زینب (س) در شاهرود برگزار گردید.
کد خبر: ۸۹۷۹۲۲۰
|
۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۶
محمد ابراهیمی مدیر موسسه فرهنگی بین الحرمین شاهرود در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود از برگزاری کارگاه آموزشی آشنایی با شخصیت حضرت زینب (س) خبر داد.
ابراهیمی افزود: در این کارگاه آموزشی که بمدت دور روز و باحضور حجت الاسلام والمسلمین صدوقی برگزار گردید، ایشان با اشاره به برخی از فضایل حضرت زینب (س) گفتند: از ویژگی‌های عظیم بانوی کربلا، شجاعت است؛ بدون شک، اگر ذره‌ای ترس از حکومت استبدادی یزید در وجود حضرت زینب (س) راه می‌یافت، در این صورت، نهضت کربلا چنین پیروزی به ارمغان نمی‌آورد.
وی خاطر نشان کرد: حضرت زینب (س) در این ویژگی، یکه تاز میدان بود. خطبه‌های آتشین و افشاگرانه بر ضد دستگاه امویان و گفتار کوبنده ایشان در فرصت‌ها برای دفاع از نهضت حسینی، و صلابت بی نظیر ایشان در کوفه و شام، همه بیانگر قهرمانی و شجاعت حضرت زینب (س) است. این بانوی مکرمه به عنوان شیرزن کربلا و خطیب قهرمان پیام رسان خون شهیدان، در پیشانی اسلام تابید و جهاد و دفاع ایشان از اسلام و دیانت به ابدیت پیوست.
ابراهیمی در پایان با اشاره به برپایی نمایشگاه عکس «عفاف و حجاب» گفت: در این نمایشگاه که توسط واحد فرهنگی، نمایشگاهی موسسه، طراحی و اجرا شده؛ پوستر‌هایی با مضمون عفاف و حجاب در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفته است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها