ویژه مراسم میلاد حضرت زینب(س) و طرح منزلت خانواده در حفاظت هواپیمایی فرودگاه مازندران:
حجه الاسلام یوسفی در پایان سخنان خویش،زندگی حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) را بهترین و ایده آل ترین الگو برای تربیت فرزندان دانستند.
کد خبر: ۸۹۷۹۲۱۱
|
۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران به نقل از روابط عمومی حفاظت هواپیمایی استان مازندران؛همزمان با میلاد عقیله بنی هاشم،حضرت زینب کبری(س) مراسم جشنی با حضور خانواده های کارکنان یگان حفاظت و خواهران شاغل در اداره کل فرودگاه های استان،در نمازخانه سپاه فرودگاه برگزار گردید.

در این مراسم که با محوریت نقش والدین در پرستاری از خانواده برگزار می گردید مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در حفاظت هواپیمایی مازندران دقایقی را در تبیین سبک زندگی قرآنی به سخنرانی پرداخت.

حجه الاسلام  یوسفی سبک زندگی قرآنی را دارای چهار مولفه دانستند که یکی از این مولفه ها به آرامش رسیدن زن و مرد و ایجاد محبت و صمیمیت در خانواده می باشد.

وی در ادامه افزود:قرآن زن و شوهر را در یک جا به شب و در جای دیگر به لباس تشبیه می کند و تاکید دارد به اینکه زن وشوهر باید رابطه آنها مانند لباس به بدن تنگاتنگ باشد و همچنین در کنار زندگی عاطفی به زندگی عبادی خود نیز توجه کنند،چراکه معنویت در زندگی نقش بسزایی در به کمال رسیدن و ایده آل شدن زندگی دارد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فرودگاه ساری مرکز استان در ادامه با قرائت آیه«و عاشروهن بالمعروف»،رفتار و گفتار خوب را چهارمین مولفه سبک زندگی قرآنی برشمردند که زن و مرد می بایست آداب اسلامی را در زندگی پیاده کنند تا زندگی با نشاط گردد.

حجه الاسلام  یوسفی در پایان سخنان خویش،زندگی حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) را بهترین و ایده آل ترین الگو برای تربیت فرزندان دانستند.

در پایان این مراسم به خواهرانی که به شغل شریف پرستاری فعالیت داشته و افرادی که نام آنها مزین به نام حضرت زینب بوده است هدایایی به رسم یادبود از طرف فرماندهی محترم یگان حفاظت فرودگاه های استان مازندران- سرهنگ بالویی-اهدا گردید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها