کاروان دانش آموزان پسر مقطع متوسطه پایه های اول و دوم شهرستان فارسان عازم مناطق عملیاتی جنوب غرب کشور شد.
کد خبر: ۸۹۷۹۲۰۴
|
۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛  فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان فارسان از اعزام  205 نفر از دانش آموزان پسر مقطع متوسطه به راهیان نور خبر داد.

سرهنگ حمید یزدانی، ضمن تبریک میلاد حضرت زینب سلام الله علیها گفت: امروز کاروان راهیان نور به تعداد 205 نفر از دانش آموزان مقطع متوسطه دوره اول و دوم شهرستان فارسان با پنج دستگاه اتوبوس به راهیان نور جنوب کشور اعزام شدند.

وی عنوان کرد: اعزام دانش آموزان به راهیان نور کار مشترکی است که توسط سپاه و آموزش و پرورش صورت می گیرد و هدف از این اعزام ها این است که دانش آموزان ضمن بازدید از مناطق عملیاتی با شهدا و آرمان های شهدا بیشتر آشنا شوند و روحیه جهاد و ایثار را در خود تقویت نمایند به علاوه رفتار‌های عبادی، سیاسی و معنوی دانش آموزان با شرکت در این اردو‌ها نهادینه‌تر می‌شود.

یزدانی اضافه کرد: در هر اتوبوس اردوهای راهیان نور یک راوی و یک روحانی حضور دارند تا بتوانند کمک کنند که اهداف معنوی و بصیرتی مد نظر اردوهای سرزمین نور هرچه بهتر حاصل شوند.

فرمانده سپاه فارسان گفت: خوشبختانه امسال شاهد استقبال خوبی از سوی دانش‌آموزان برای اردوهای راهیان نور بوده ایم که این امر موجب می‌شود تا دانش‌آموزان از وضعیت آن زمان از تاریخ کشورمان آگاهی کسب کنند و این نقش بسیار موثری در ادامه زندگی‌شان دارد.

ارسال نظرات