خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج پزشکی سپاه قزوین خبر داد:
مسئول سازمان بسیج پزشکی سپاه قزوین اذعان کرد: همایش بزرگی به مناسبت روز پرستار در سالن آمفی تئاتر دانشگاه علوم پزشکی استان برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۸۹۷۹۲۰۰
|
۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۸

دکتر علی طایفه مسئول سازمان بسیج پزشکی سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین، در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، در خصوص برگزاری همایش روز پرستار اظهار کرد: در ساعت 9 صبح روز پنج‌شنبه 5 بهمن ماه همایشی به مناسبت روز پرستار در سالن آمفی تئاتر دانشگاه علوم پزشکی برگزار خواهد شد.
وی ادامه داد: این همایش با همکاری دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین برگزار خواهد شد و از پرستاران، پرستاران بازنشسته و پیشکسوت، نظام پرستاری دعوت به عمل آمده و برای سخنرانی از مقام عالی معاونت پرستاری در وزارت کشور دعوت شده است.
این مسئول در خصوص هدف از برگزاری این همایش تشریح کرد: به مناسبت تجلیل از نام و یاد بانوی کربلا حضرت زینب(س) و میلاد ایشان که اسوه صبر و ایثار بودند و هم‌چنین تجلیل از پرستاران این برنامه تدارک دیده شده است.
مسئول سازمان بسیج پزشکی سپاه قزوین در خاتمه خاطرنشان کرد: پرستاران تکمیل کننده زنجیره درمان بوده و بیش از نیمی از جامعه پزشکی را تشکیل می‌دهند لذا باید حضرت زینب(س) را که نمونه کامل صبر و بردباری هستند را در زندگی الگوی خود قرار دهند و این همایش فرصتی مناسب برای تبیین سیره حضرت زینب(س) و تجلیل از پرستاران می‌باشد.
1005/ت20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها