فرمانده سپاه لردگان به همراه جمعی از مسئولان این ناحیه با حضور در بیمارستان شهداء از زحمات پرستاران به مناسبت میلاد حضرت زینب سلام الله علیها تجلیل کردند.
کد خبر: ۸۹۷۹۱۹۲
|
۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛  همزمان با فرارسیدن میلاد حضرت زینب(سلام الله علیها ) و روز پرستار؛ طی مراسمی از پرستاران بیمارستان شهداءلردگان تقدیر و تشکر به عمل آمد.

در این مراسم که فرمانده و جمعی از مسئولان سپاه ناحیه لردگان حضور داشتند، سرهنگ پاسدار سید مسعود موسوی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات شبانه روزی پرستاران، میلاد حضرت زینب(سلام الله علیها )را تبریک گفت وپرستاران را نماد صبر، همدلی و مهربانی، برشمرد.

فرمانده سپاه لردگان  عنوان کرد: پرستاران ستون‌های اصلی بیمارستان هستند و بار اصلی بیمارستان بر دوش آن‌هاست و اگر رضایتی از عملکرد بیمارستان در نزد مردم و بیماران وجود داشته باشد، مرهون تلاش های این عزیزان تلاشگر است.

سرهنگ موسوی با اشاره به رشادت های حضرت زینب (سلام الله علیها )در روز عاشورا و نامیده شدن تولد این بانو بزرگ بعنوان روز پرستار گفت: جامعه پزشکی و به خصوص پرستاران نقش مهمی در درمان و مداوای بیماران و سلامت جامعه بر عهده دارند و باید در این زمینه قدردان زحمات جامعه پرستاری باشیم.

وی افزود: الگوی پرستاران ما باید حضرت زینب(سلام الله علیها)باشند. علامه طباطبایی فرموده بودند که من حاضرم حاصل هفتاد سال عبادتم را با یک شب پرستاری از بیماران عوض نمایم که این مطلب بیانگر اجر و ثواب پرستاری است.

در این روز با اهدای هدایایی از زحمات بی شائبه پرستاران بیمارستان شهدای لردگان تجلیل شد.

ارسال نظرات