جانشین فرمانده سپاه کربلا: از همه ظرفیت های نظام استفاده شود و مشکلات مردم را حل کنیم، اولویت اصلی مردم مسئله اقتصاد است. دشمن تلاش می کند از عرصه اقتصاد نفوذ کرده و بین مردم و نظام فاصله بیافتد. راه این است که از ظرفیت های داخل کشور استفاده کنیم تا وضعیت اقتصادی مردم بهتر شود.
کد خبر: ۸۹۷۹۱۸۶
|
۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، مراسم تودیع و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گلوگاه  در سالن فجر اداره ارشاد شهرستان گلوگاه با حضور جانشین فرماندهی سپاه کربلا و مسئولین شهرستان گلوگاه برگزار گردید.

ابتدا سرهنگ حسنی که 6 سال فرمانده ناحیه گلوگاه بوده است ضمن تقدیر و تشکر از حضور مسئولین شهرستان گزارشی از اقداماتی که در این 6 سال انجام داده است بیان نمودند و از تعامل و همکاری خوب مسئولین شهرستان و امام جمعه و رئیس دادگستری و فرماندار و فرمانده انتظامی ابراز رضایت نموده و از همه آنها قدردانی نمودند.

درادامه مراسم فرماندار و امام جمعه ضمن تعریف و تمجید از جناب سرهنگ حسنی از تعامل و همکاری نزدیک ایشان تشکر کرده و برای سرهنگ یوسفی به عنوان فرمانده جدید آرزوی موفقیت نمودند.

سرهنگ رضایی جانشین سپاه کربلا ضمن تشکر از همه ی مسئولین و مدعوین دراین مراسم بیان داشتند: دشمنان از هر روش برای ضربه زدن به انقلاب استفاده می کند ما باید آمادگی لازم را در مقابله با دشمن داشته باشیم و دشمن را ناکام بگذاریم. خدمت به مردم یکی از کارهایی است که دشمن را نا امید می کند. پیوند بین مردم و مسئولین مانعی براب دشمن است.

ایشان افزود: از همه ظرفیت های نظام استفاده شود و مشکلات مردم را حل کنیم، اولویت اصلی مردم مسئله اقتصاد است. دشمن تلاش می کند از عرصه اقتصاد نفوذ کرده و بین مردم و نظام فاصله بیافتد. راه این است که از ظرفیت های داخل کشور استفاده کنیم تا وضعیت اقتصادی مردم بهتر شود.

سرهنگ رضایی درادامه اظهار داشت: امروز انقلابی گری یعنی خدمت کردن به مردم، خدمت به مردم و شاد کردن مردم بهترین عمل صالح است زیرا مردم شایسته خدمت هستند. بسیج یک ظرفیت است که

مسئولین هر موقع بخواهند بسیج آماده خدمت رسانی است.

در پایان از خدمات سرهنگ حسنی تقدیر بعمل آمد و سرهنگ سید حسن یوسفی بعنوان فرمانده ناحیه مقاومت به گزارش روابط عمومی ناحیه گلوگاه ، این مراسم با حضور فرماندار و امام جمعه محترم شهرستان و مسئولین ادارات و فرمانده انتظامی و رئیس دادگستری شهرستان گلوگاه و جانشین فرمانده سپاه کربلا وهیئت همراه و کارکنان رسمی و وظیفه سپاه ناحیه و بسیجیان شهرستان برگزار شد.بسیج شهرستان گلوگاه معرفی شد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها