فرمانده بسیج مساجد و محلات علی ابن ابیطالب (ع) شاهرود گفت: مسابقات فوتسال و والیبال جام فجر به همت بسیج مساجد و محلات علی ابن ابیطالب (ع) شاهرود برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۹۷۹۱۸۲
|
۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۲
علی‌اکبر اشرفی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود اظهار کرد: مسابقات فوتسال و والیبال جام فجر به همت تربیت‌بدنی این حوزه و با حضور تیم‌های پایگاه‌های بسیج شاهرود برگزار خواهد شد و مهلت ثبت نام تا پنجم بهمن‌ماه است.
وی بیان کرد: این مسابقات با حضور تیم‌های برتر پایگاه‌های بسیج و گرامیداشت دهه فجر برگزار می‌شود و ورودی هر تیم، ۱۵۰ هزار تومان است و تلاش داریم مسابقات در ۲۲ بهمن‌ماه خاتمه پیدا کند.
فرمانده بسیج مساجد و محلات علی ابن ابیطالب (ع) شاهرود با بیان اینکه امر به ورزش به فرمود: ه رهبر انقلاب امر به معروف است، افزود: این مسابقات در جهت تشویق بسیجیان به ورزش‌های گروهی و قهرمانی برگزار می‌شود و تیم‌های برتر به مسابقات قهرمانی بسیج شهرستان شرکت داده خواهد شد.
اشرفی با بیان اینکه توجه به امور فرهنگی و ورزشی با اهمیت‌دادن به مساجد عجین است، افزود: در همین راستا تأکید داریم شرکت‌کنندگان حداقل باید سه ماه عصر بسیج و حلقه‌های صالحین مساجد بوده و این فعالیت‌های در استمرار کار فرهنگی در مساجد و در جهت تقویت آن است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها