خبرهای داغ:
فرمانده بسیج امام حسن مجتبی (ع) شاهرود از کمک بسیجیان شاهرود به یک بیمار نیازمند خبر داد و گفت: شناسایی نیازمندان محلات در دستور کار است.
کد خبر: ۸۹۷۹۱۸۰
|
۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۰
جواد طالبی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود بیان کرد: به همت بسیجیان امام حسن مجتبی (ع) حوزه بسیج مساجد و محلات خاتم‌الانبیاء (ص) شاهرود و جمع‌آوری کمک‌های مالی، یکی از بیمارانی که برای ادامه درمان نیاز به انتقال به یکی از بیمارستان‌های مشهد مقدس داشت، اعزام شد.
وی اظهار کرد: انجام کمک به دیگران برترین اعمال نزد خداوند است و بسیج که فرهنگ متعالی کمک در نهاد آن قرار دارد، در این زمینه پیش‌قدم است و بسیجیان این پایگاه در این راستا فعالیت‌های فراوانی را انجام می‌دهند که یکی از آن‌ها این کمک است.
فرمانده بسیج امام حسن مجتبی (ع) شاهرود افزود: با توجه به رسالت بسیج و اهداف تعریف‌شده در سال‌های اخیر برای محرومیت‌زدایی و کمک به محرومان پایگاه امام مجتبی (ع) با توجه به اینکه در منطقه محروم قرار دارد در این راستا فعالیت‌های گسترده‌ای را با همکاری مردم، بسیجیان و خیران انجام داده است و در این راستا تلاش داریم تا بتوانیم خدمت‌گزار خوبی برای مردم باشیم.
طالبی شناسایی نیازمندان محله و کمک به آن‌ها در زمینه‌های مختلف را یادآور شد و افزود: در همین راستا با کمک امام جماعت و هیأت‌امنای مسجد، کارگروهی تشکیل شد و شناسایی محرومیت را بر عهده دارد و در ادامه با توجه به نوع نیازمندی خانواده‌ها تلاش می‌شود تا با کمک بسیجیان و نمازگزاران و خیران محل این نیاز برطرف شود و آخرین مورد این کمک‌ها کمک به این بیمار نیازمند بود که انجام شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها