سرهنگ علی پاسخی گفت: سپاه قدس گیلان در هفتمین جشنواره مالک‌اشتر به‌عنوان برترین سپاه در بین سپاه‌های استانی معرفی و تجلیل شد.
کد خبر: ۸۹۷۹۱۵۴
|
۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، پیش از ظهر روز گذشته(سه‌شنبه) سردار پاسدار محمد عبدالله‌پور فرمانده سپاه قدس گیلان در هفتمین جشنواره مالک‌اشتر فرماندهی کل سپاه به‌عنوان مدیر موفق و نمونه که حاصل تلاش و جدیت همه‌ی مدیران و پاسداران سپاه قدس گیلان است در بین سپاه‌های استانی معرفی و تجلیل گردید.

در لوح سردار سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری خطاب به فرمانده سپاه قدس گیلان آمده است؛ در راستای تحقق تدابیر فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای(مدظله)، بر اساس ارزیابی‌های انجام‌شده توسط کارگروه‌های تخصصی اشراف فرماندهی مبتنی بر فرآیند ارزیابی اشراف در وضعیت و عملکرد مفتخر به کسب عنوان فرمانده نمونه و موفق‌ترین سپاه در بین سپاه‌های استانی سراسر کشور شده‌اید.

جشنواره مالک‌اشتر به‌عنوان یکی از برنامه‌های مطرح اشراف کلی مقام معظم رهبری در رده‌های نظامی و انتظامی بوده که همه‌ساله بر اساس نتایج حاصله از انواع مأموریت‌ها، فعالیت‌ها و اقدامات نیروهای مسلح برگزار می‌شود.

هدف از برگزاری این جشنواره، توسعه فرهنگ شایسته‌سالاری و ایجاد زمینه رشد و معرفی فرماندهان، مدیران و رده‌های موفق و بر‌تر در سطوح مختلف نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران ازجمله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

فعالیت‌های چشمگیر سالانه، خلاقیت و نوآوری، اجرای موفق برنامه‌های ابلاغی و نظارت‌های ستادی که در کارگروه‌های تخصصی و کمیته کشوری موردبررسی دقیق و انتخاب نهایی قرارگرفته از ملاک‌های ارزیابی این جشنواره است.

معاونت فناوری و اطلاعات، بسیج رسانه، بسیج مداحان، فرهنگی خانواده سپاه قدس گیلان نیز به‌عنوان رده‌های برتر ملی در این جشنواره از سوی فرمانده کل سپاه تجلیل شدند.

 

 

ارسال نظرات