دبیر کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: ما به یک مغز متفکر برای هماهنگی ها و احیاء زیرساخت های فرهنگی نیاز داریم تا در صورت رویارویی با انبوه خوراک های مسموم آسیب نبینیم.
کد خبر: ۸۹۷۹۱۰۳
|
۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از رادیو گفت و گو، برنامه " گفت و گوی فرهنگی " رادیو گفت و گو با موضوع تغییر سبک معاشرت در دنیای امروز و تاثیر آن بر ساحت اندیشه، در ارتباط تلفنی با علیرضا ابراهیمی دبیر کمیسیون فرهنگی مجلس روانه آنتن شد.

ابراهیمی در ارتباط تلفنی با رادیو گفت و گو با بیان اینکه تغییر سبک معاشرت امروز بر همه اجزای زندگی  از جمله فکر و اندیشه و روان افراد تاثیر گذاشته عنوان کرد: ما قائل به ارتباطات فردی نیستیم چرا که با کاهش ارتباطات جمعی گرفتاری های ما بیشتر می شود و ما در حال حاضر اسیر چند رسانه ای ها شده ایم که باعث کاهش فهم عمیق ما می شود.

دبیر کمیسیون فرهنگی مجلس افزود: دغدغه کمیسیون فرهنگی مجلس تغییر سبک معاشرت و سبک زندگی بر اساس مبانی دینی، ملی و فرهنگی است که بتواند کارساز باشد و در این راه از هیچ تلاشی فروگذار نمی کنیم.

وی تصریح کرد: امروز سبک زندگی و معاشرت به واسطه پیشرفت ها دستخوش تغییراتی شده که باید قبل از این تغییرات ساختار های آن را فراهم کنیم تا کمتر آسیب ببینیم.

 

ابراهیمی افزود: کمیسیون فرهنگی مجلس در این راستا  برنامه هایی را به کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی در مورد بودجه سال 97 ارائه داده و ما این برنامه ها را به صحن مجلس  هم آورده ایم. مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی هم مطالعات کارشناسی خود را دائما به مجلس ارائه می دهد.

 

دبیر کمیسیون فرهنگی مجلس اظهار داشت: باید فضای مدیریتی متمرکزی در حوزه پژوهش شکل بگیرد و در این زمینه کار جدی صورت بگیرد چرا که ما به تغییر سبک معاشرت و سبک زندگی نیاز داریم.

ابراهیمی با بیان اینکه ما32 نهاد متولی فرهنگی داریم و قطعا موازی کاری صورت می گیرد گفت: ما به یک مغز متفکر برای هماهنگی ها و احیاء کردن زیرساخت های فرهنگی نیاز داریم تا در صورت رویارویی با انبوه خوراک های مسموم آسیب نبینیم.

ارسال نظرات