خبرهای داغ:
در همایش هادیان و نخبگان سیاسی قزوین مطرح شد:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ 82 سپاه صاحب الامر (عج) قزوین گفت: دایره المعارف انگلیس ۵ هزار عرفان و فرقه نوظهور را به ثبت رسانده است.
کد خبر: ۸۹۷۹۰۹۷
|
۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، همایش هادیان و نخبگان سیاسی بسیج قزوین صبح امروز با حضور و با محوریت منادیان بصیرت، بصیرت عاشورایی، روحیه جهادی، اقتصاد مقاومتی در سالن شهید حسن پور سپاه امام حسن مجتبی(ع) برگزار شد.
حجت الاسلام عطایی مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ 82 سپاه صاحب الامر (عج) قزوین در این گردهمایی بیان کرد: یکی از مشکلاتی که در زمان ما وجود دارد وجود عرفان های نوظهور است که تعداد آنها بسیار زیاد است. دایره المعارف انگلیس ۵ هزار عرفان و فرقه نوظهور را به ثبت رسانده است.
وی گفت: در خصوص تعداد فرقه های نوظهور در ایران و میزان موفقیت آنها آمار دقیقی وجود ندارد اما فعالیت آنها در حد وسیعی است. ادعاهای فراوانی در مورد ارتباط با امام زمان وجود دارد اما قالب عرفان های نوظهور به دنبال شکم و شهوت هستند.
عطایی با اشاره به مصادیق عرفان های کاذب اظهار کرد: از مهمترین مصادیق عرفان های کاذب می توان به عرفان های جنوب شرقی آسیا همچون اوشو، راملا، عرفان های آمریکای مرکزی و لاتین مانند عرفان سرخپوستی، عرفان های علوم فرا روانشناختی و کشورهای اروپایی همچون هیپنوتیزم، عرفان های ادیان تحریف شده آسمانی و عرفان های دراویش می باشد.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ 82 سپاه صاحب الامر (عج) قزوین افزود: کشورهای استعماری برای این که در مکتب تشیع وارد شوند مدت های طولانی است که در تلاش هستند و از تمام جنبه ها سعی بر خدشه وارد کردن به عرفان اسلامی دارند.
وی گفت: این کشورها با در دست داشتن تمام امکانات سه فعالیت مهم شامل توجه به تمام سلیقه ها و ذائقه های مختلف، برنامه ریزی برای تمام رده های سنی مخاطبان و استفاده از همه ظرفیت ها برای دستیابی به اهداف خود را مورد توجه قرار داده اند.
عطایی در پایان عنوان کرد: دشمن برای دستیابی به اهداف خود به ترویج معنویت های کاذب و هدایت جامعه به سوی گمراهی از طریق تولید کارتن و انیمیشن، بازی های رایانه ای، ایجاد و ترویج شبهات، شبکه های مجازی و اینترنت، تالیف داستان ها و رمان های ضد ارزشی، شبکه های ماهواره ای، فیلم و سریال، گروه های اجتماعی همسو با آنها، بی حجابی انجام می دهند .
1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها