خبرهای داغ:
شریفیه شهری که با شهدایش شناخته می شود ،مردمانی اهل دین که در همه موارد و بحرانها در رکاب انقلاب بودند و با دادن شهدای گرانقدر دین خود را ادا کردند تا خدای متعال هم انان را در زمره عند ربهم یرزقون قرار دهد.
کد خبر: ۸۹۷۹۰۶۲
|
۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۰

خبرگزاری بسیج در قزوین، یادواره شهدای شهر شریفیه دارای حواشی زیبای معنوی بود که قلم ها کوچک تراز آن هستند تا رشادت شهدا را بر روی کاغذ بیاورند. سالن با عکس شهدا تزیین شده بود و جایگاه سخنران با ماکت هایی از شهدای شریفیه و کیسه های خاک یادگار دوران دفاع مقدس تزیین شده بود.
پایگاه شهید مطهری با تربیت جوانان و نوجوانان بسیجی در ترازشهدا توانسته است علیرغم نداشتن امکانات و ابزار به اندازه کافی پایگاه مناسبی برای انقلاب در بین قشر مستضعف این شهر ساماندهی کند.
در بیرون سالن ورزشی میثاق عکسی ازماندگارترین صحنه کربلای 4 و شهدای غواص با عنوان دریا دلان نصب شده بود که دل هرانسان آزاد اندیشی را تکان می داد مردانی که برای شهادت و مرگ در راه خدا گویا به عروسی ملائک دعوت شده اند .
دریا دلان عنوان عکس و تصویر زیبای شهدا بود که شهید بسیجی غواص سید علی حسینی با آن چهره ماندگارش در تاریخ این ملت ماندگار شد تا نسل های بعد نتوانند کوچک ترین ایرادی ازسربازان خمینی بگیرند بلکه آنان را ستایش کنند که با دستان خالی در برابر تمام دنیای استکبار ایستادند.
در میان حاضران سردار فرماندهی سپاه صاحب الامر،آیت الله عابدینی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در بسیج مستضعفین حجت الاسلام تویسرکانی و حجت الاسلام معبودی، مسئولان نواحی سپاه صاحب الامر حضور داشتند، جمعیت انبوه درسالن برای قدردانی از شهدا نشان می داد غلیرغم تبلیغات کوردشمنان هنوز راه نجات کشور از مسیر شهدا می گذرد.
برگزارکنندگان مراسم با سلیقه قابل ستودنی با دادن نامه از اهالی دعوت کرده بودند که در مراسم حضور یابند وهمراه شهدا باشند.
یادواره شهدا ما را یاد پرواز تا بیکران می اندازد تا آن زمان که دربین ما هستند ناشناخته می مانند و هنگامیکه پروازنمودند گویا برای همگان آشنا شده اند این به خاطر بزرگی مردانیست که فراتر از زمان خویش هستند و با بصیرت ورای پرده ها را می بینند که ما از دیدن آن عاجزیم.
1002/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها