مصطفی برزگر
جانشین فرماندهی سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام:
هنرمندان می توانند با هنر خود به موضوع کاهش آسیب های اجتماعی کمک کنند که این موضوع در تصاویر نمایشگاه امروز به خوبی هویداست.
کد خبر: ۸۹۷۸۹۸۰
|
۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ "جمال شاکرمی"، جانشین فرماندهی سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام در حاشیه مراسم افتتاح نمایشگاه امید به زندگی (با موضوع کاهش آسیب های اجتماعی) ،  گفت: باید با برنامه ریزی لازم و توجه ویژه به مناطقی که دارای بیشترین آسیب اجتماعی هستند بتوان در کاهش این آسیب ها نقش آفرینی کرد.

شاکرمی اظهار کرد: در موضوع آسیب های اجتماعی باید به محدوده مناطق حاشیه نشین شهر توجه بیشتری شود و با اقدامات فرهنگی از آسیب های پیش روی جوانان جلوگیری کرد.

وی افزود: برگزاری اینگونه نمایشگاه ها می تواند نقش قابل توجهی در کاهش آسیب های اجتماعی داشته باشد.

جانشین فرماندهی سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام تصریح کرد: هنرمندان می توانند با هنر خود به موضوع کاهش آسیب های اجتماعی کمک کنند که این موضوع در تصاویر نمایشگاه امروز به خوبی هویداست.

شاکرمی خاطر نشان کرد: بهره‌ گیری از مضامین دینی و توجه به آیات کلام الله مجید و سیره اهل‌ بیت (ع) می‌ تواند کاهش آسیب‌ های اجتماعی را در پی داشته باشد.

وی تاکید کرد: دشمن با استفاده از فضای مجازی هجمه های فراوانی را علیه جوانان ما به راه انداخته که باید با اقدامات فرهنگی مناسب و با کمک متخصصین و صاحب نظران به کاهش این آسیب ها نیز کمک کرد.
 
 

 

ارسال نظرات