برگزاری کارگاه امر به معروف ونهی از منکر در اردل

حجت الاسلام مسلم رضایی گفت: هر کس امر به معروف می کند ، باید شیوه اش نیز معروف باشد.
کد خبر: ۸۹۷۸۹۷۱
|
۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۶

 به گزارش خبر گزاری بسیج از استان چهار محال وبختیاری ؛ حجت الاسلام مسلم رضایی در جمع بسیجیان وفعالان امر به معروف ونهی از منکر حوزه مقاومت بسیج فاطمه الزهرا (سلام الله علیه) سپاه ناحیه اردل  در سالن الغدیر شهرستان اردل بیان داشت : پیامبر اکرم (صلی الله علیه وآله وسلم) فرمودند: هرکه امر به معروف می کند، باید شیوه اش نیز معروف باشد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه اردل با اشاره به روایتی از حضرت امام محمد باقر(علیه السلام) گفت: "خانه ها را از راهش وارد شوید، یعنی هر کاری را از راهش انجام دهید،" برای هر معروفی ومنکری ، از هر شخصی درهر مکانی وهر زمانی ، شیوه ای خاص لازم است که اگر مراعات نشود، امکان دارد اثر منفی دهد.

حجت الاسلام رضایی عنوان کرد: اگر انسان بداند که فرشتگان بر اوسجده کرده اند ، او موجودی است که روح خدا دراو دمیده شده است، تنها موجودی است که خداوند در آفرینش او خود را ستوده است ، همه چیزدر تسخیر او در آورده است؛ درآفرینش ، بهترین شکل را به او عطا کرده است برای او انبیا وکتب آسمانی را فرستاده است ، ارزش اوبهشت است ونه کمتر ، خداوند انواع فضیلت ها وکرامت ها را به او مرحمت کرده است. اگر انسان به این کرامت ها ومقامات توجه کند ، هرگز خود را به کارهای زشت آلوده نخواهد کرد.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار