نشست هم اندیشی برنامه های گرامیداشت دهه فجر در حوزه مقاومت بسیج امام سجاد علیه السلام شهر فرادنبه برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۷۸۹۵۲
|
۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ دبیر ستاد دهه فجر شهر فرادنبه با گرامیداشت ورود انقلاب شکوهمند اسلامی به چهارمین دهه عمر بابرکت خود، گفت: انقلاب اسلامی ایران با تدابیر داهیانه حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری،  ارزش های اسلامی را احیا و عزت و عظمت را به ملت بازگرداند.

بهنام ربیعی، حفظ وحدت  در برابر دشمنان را در عصر کنونی بیش از پیش لازم و ضروری دانست و  با اشاره به موضوع این نشست و اهمیت پیروزی انقلاب اسلامی برای کشور  و منطقه گفت: دشمن در تلاش است که این واقعه را در اذهان مردم کم رنگ ساخته و آنان را به سوی بی تفاوتی به بهار انقلاب سوق دهد.

وی، برنامه یادبود شهدای شهر فرادنبه همراه با دعای روح بخش کمیل در 12 بهمن ماه ، برپایی نمایشگاه عکس انقلاب و عطر افشانی قبورمطهر شهدا را از جمله برنامه های گرامیداشت دهه مبارک فجر اعلام کرد.

ربیعی، اضافه کرد: برگزاری مسابقه ورزشی آمادگی جسمانی، برنامه شب خاطره، برپایی ایستگاه صلواتی ، دیدار با خانواده معظم شهدا و همایش حلقه های صالحین بسیج از دیگر برنامه های گرامیداشت ایام الله دهه فجر در شهر فرادنبه است.

وی گفت: طنین بانگ تکبیر و فریاد الله اکبر، نورافشانی و جشن انقلاب همزمان با شب 22 بهمن از جمله برنامه های بزرگداشت دهه فجر در این شهر به شمار می روند.

شایان ذکر است: جلسات مشابه در پایگاه های مقاومت تابعه حوزه بسیج امام سجاد علیه السلام از جمله؛ پایگاه مقاومت بسیج امام خمینی(ره) فرادنبه با محوریت گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر برگزار شد.

گفتنی است: شهر فرادنبه از توابع شهرستان بروجن استان چهارمحال و بختیاری می باشد.

ارسال نظرات