مدير آموزش و پرورش ملایر گفت: به مناسبت ايام الله دهه فجر و سالگرد پيروزى انقلاب بيش از ١٠٠ برنامه فرهنگى، هنرى و آموزشى توسط آموزش و پرورش ملاير اجرایی می‌شود.
کد خبر: ۸۹۷۸۸۶۸
|
۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۶

برگزاری ١٠٠ برنامه فرهنگى و هنرى به‌مناسبت دهه فجر در ملایربه گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، کاوه برخوردارى در جلسه شورای آموزش و پرورش ملایر با تشريح عملكرد ماه گذشته آموزش و پرورش این شهرستان بیان كرد: يك همكار فرهنگى و دو نفر از دانش‌آموزان دبيرستان‌هاى ملاير در رشته هاى مختلف عنوان كشورى كسب کرده‌اند.

وی افزود: به مناسبت ايام الله دهه فجر و سالگرد پيروزى انقلاب بيش از ١٠٠ برنامه فرهنگى، هنرى و آموزشى توسط آموزش و پرورش ملاير اجرایی می‌شود.

مدير آموزش و پرورش ملایر با بیان اینکه براى سال تحصيلى ٩٧ بنا داريم با رايزنى هاى انجام شد دبيرستان بهيارى را براى دانش‌آموزان  پسر راه‌اندازى كنيم، گفت: همچنین در برنامه سال تحصيلى آينده بنا داريم سالن ورزش‌هاى باستانى را در هنرستان تربيت بدنى كه سال گذشته تاسيس شد راه‌اندازى كنيم.

معاون اجتماعى سياسى فرماندارى ملاير نیز در این جلسه ضمن تشكر از زحمات اعضاى شورا اظهار كرد: با توجه به در پيش بودن ايام الله دهه فجر سعى كنيد برنامه‌هاى متنوع و خلاقانه‌اى در آموزش و پرورش پيرامون چرايى و چگونگى انقلاب اسلامى تبیين و تشريح شود.

سعید كتابى افزود: آموزش و پرورش ملاير برنامه‌هاى خوبى را در طرح كرامت اجرا كرده كه جا دارد با توجه به ظرفيت و پتانسيل بالايى كه وجود دارد برنامه‌هاى بيشترى را در اين زمينه داشته باشد.

در این مراسم از مصطفى استانه همكار فرهنگى رتبه اول كشورى در نقد كتاب، بنيامين وحيد نيا رتبه سوم نانو كشورى و بشير طجرى رتبه اول كشورى در ورزش باستانى تجليل به‌عمل آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات