فرمانده سپاه استان سمنان :

خون شهدای مدافع حرم انقلاب اسلامی را تضمین کرد

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: خون شهدای مدافع حرم انقلاب اسلامی را تضمین کرده است.
کد خبر: ۸۹۷۸۸۳۹
|
۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از سمنان، سردار حسن حسن‌زاده عصر امروز در دیدار با خانواده شهید حمزه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به‌ویژه شهدای مدافع حرم و تبریک میلاد حضرت زینب (س) خطاب به خانواده شهید حمزه اظهار کرد: خانواده شهید حمزه خانواده‌ای ولایی و پاسدار هستند.

وی با اشاره به وصیت‌نامه شهید محمدحسین حمزه از شهدای مدافع حرم استان سمنان گفت: این شهید در خانواده‌ای بزرگ شده است که با گوشت و پوستش جنگ و دفاع مقدس را لمس کرده است و این‌ها در حقیقت صاحبان اصلی انقلاب بودند و نقش‌آفرینی کردند در دفاع مقدس و از انقلاب و کیان دفاع کردند و وظیفه‌شان تمام نشد فرزندانشان را به‌گونه‌ای تربیت کردند که مدافع حریم انقلاب هستند.

فرمانده سپاه استان سمنان با بیان اینکه حضرت امام خمینی (ره) که فرمودند تا وقتی ملت این‌گونه باشد تا وقتی‌که شهادت آرزوی ملت باشد هیچ اتفاقی نمی‌افتد؛ افزود: ما امروز به وجود خانواده‌هایی همچون شهید حمزه افتخار می‌کنیم.

حسن‌زاده با تأکید بر اینکه خون شهدای مدافع حرم انقلاب اسلامی را تضمین کرده است؛ گفت: جوانان امروز ما به تبعیت از پدرانشان این‌گونه وارد عرصه جهاد شدند و در حقیقت این فرزندان از ما و شما پیشی گرفتند.

وی بیان کرد: وقتی بخشی از وصیت‌نامه شهید را خواندم؛ متوجه شدم این شهید از درک، فهم و نگرش بالایی برخوردار بوده است و این را باید قدر بدانیم.

فرمانده سپاه استان سمنان گفت: این شهید می‌گوید من می‌روم چون آقا امیرالمؤمنین مذمت کردند ملتی را احیاناً جنگ می‌آید به داخل کشورشان و ما می‌رویم که ناموس و انقلاب و وطن ما مصون بماند؛ این نگاهی بلند است که افتخار می‌کنیم به شما و تبریک می‌گویم به پدر شهید حمزه که چنین فرزندی را تربیت کرده است.

حسن‌زاده بیان کرد: مهم‌ترین دغدغه این است که حال که این جوانان از ما سبقت گرفتند و ما ماندیم دغدغه اصلی این است که نکند نتوانیم به وظیفه خودمان عمل کنیم و شرمنده شما خانواده‌های گران‌قدر شویم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار