فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ساوه از اعزام 200 ساوجی به اردوهای راهیان نور دانش‌آموزی خبر داد.
کد خبر: ۸۹۷۸۸۱۹
|
۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۷

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سرهنگ دوم پاسدار علی رسولی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ساوه در مراسم بدرقه کاروان راهیان نور دانش‌آموزی راهیان نور یک حرکت بزرگ فرهنگی را در راستای مقابله تهاجمات نرم دشمنان دانست و گفت: ۲۰۰ دانش آموز پسر ساوجی امروز در قالب کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس در جنوب کشور اعزام شدند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ساوه تصریح کرد: این دانش آموزان مقطع متوسطه با هدف آشنایی با فرهنگ دوران دفاع مقدس و الگو گرفتن از سیره شهدا و آموزه‌های فرهنگ جهاد و مقاومت به اردوی راهیان نور اعزام شدند.

سرهنگ دوم پاسدار رسولی با بیان اینکه این اردوها به درستی که واقعیت‌های دفاع مقدس، رشادت‌ها و از خود گذشتگی‌های شهدای عزیز را به نسل جوان امروزه جامعه منتقل می‌کند، گفت: این دانش‌آموزان به مدت سه روز علاوه بر یادگیری عملی درس آمادگی دفاعی، در برنامه های زیارتی، یادمان های دفاع مقدس و بیان خاطرات دفاع مقدس از زبان رزمندگان و جانبازان شرکت می کنند.

وی راهیان نور را یکی از برنامه های بسیج دانش آموزی دانست و افزود: رویکرد برنامه‌ها در بسیج دانش آموزی فرهنگی بوده و این امر موجب بهبود فعالیت های فرهنگی در آموزش و پرورش نیز می شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ساوه تصریح کرد: آشنایی نسل جوان با فرهنگ ایثار، شهادت، رشادت و ساده‌ زیستی و دلاور مردی ‌های غیور مردان و رزمندگان اسلام و بازدید از مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس مهمترین هدف برگزاری این اردوها است.

سرهنگ دوم پاسدار رسولی خاطرنشان کرد: برگزاری اردوهای راهیان‌ نور تاثیر فراوانی در بالا بردن بینش معنوی نسل جوان امروز دارد و فرصتی است تا آنان بتوانند با حضور در این مناطق به خودسازی بپردازند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات